TS2 Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Hej! Jag bara undrar om nån vet hur man blir Bowser Jr? För jag har läst hur man blir alla men jag fattar inte: "Retro". Det står att man måste få minst en stjärna i 100cc retro blablabla! Fattar du hur man gör så kan du väll skriva det här på ett sätt men förstår! Jag är tacksam för svar! :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Retro Cuperna = Skal, Banan, Löv, Blixt (de där nere) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Ja och då ska du få minst en stjärna i retro-cuperna på 100cc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Om du vill ha en Stjärn rank , så behövs det minst att du vinner 3 av 4 race i cupen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Om du vill ha en Stjärn rank , så behövs det minst att du vinner 3 av 4 race i cupen :PDet visste inte jag =O. Trodde att det var att man var tvungen att få över 45 poäng eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 (redigerat) Om du vill ha en Stjärn rank , så behövs det minst att du vinner 3 av 4 race i cupen :PI en cup så fick jag full poäng, men bara A-rank. Så man måste köra hyfsat bra också. ;) EDIT: Blev "Medlem" på detta inlägg! :D Redigerat 27 Maj 2008 av SmashDragon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Ha bra tider. Kom först på minst 3. Kommer du först på alla 4 och har bra tider kan man få 3 stjärnor(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Ha bra tider. Kom först på minst 3. Kommer du först på alla 4 och har bra tider kan man få 3 stjärnor(?)Men då ska ha du ha otroligt bra tider. Nästan bättre än de bra Nintendo tiderna på Time Trail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 är det någon som fått 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Nepp, bara två på ett par som jag kört om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Samma här på ett par stycken.. men en trea kommer väl någon dag. inte spelat på 2 veckor nu! varit i barcelona Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 När jag ska plocka stjärnranking försöker jag se till att inte ramla ner i något hål, och dessutom se till att alltid komma i mål cirka 2-5 sekunder (eller mer) före tvåan. På detta sätt får man enkelt 3 stjärnor i alla cuper, varesig det är 50cc eller mirror. Jag har lyckats få två stjärnor av att bara vinna 2 lopp av 4, vilket ger möjlighet till en stjärna även om man misslyckas :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.