Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej! Jag bara undrar om nån vet hur man blir Bowser Jr? För jag har läst hur man blir alla men jag fattar inte: "Retro". Det står att man måste få minst en stjärna i 100cc retro blablabla! Fattar du hur man gör så kan du väll skriva det här på ett sätt men förstår!

Jag är tacksam för svar! :thanks:

Skrivet

Om du vill ha en Stjärn rank , så behövs det minst att du vinner 3 av 4 race i cupen :P

Det visste inte jag =O. Trodde att det var att man var tvungen att få över 45 poäng eller nåt.
Skrivet (redigerat)

Om du vill ha en Stjärn rank , så behövs det minst att du vinner 3 av 4 race i cupen :P

I en cup så fick jag full poäng, men bara A-rank. Så man måste köra hyfsat bra också. ;)

EDIT: Blev "Medlem" på detta inlägg! :D

Redigerat av SmashDragon
Skrivet

Ha bra tider. Kom först på minst 3. Kommer du först på alla 4 och har bra tider kan man få 3 stjärnor(?)

Men då ska ha du ha otroligt bra tider. Nästan bättre än de bra Nintendo tiderna på Time Trail.
  • 3 veckor senare...
Skrivet

När jag ska plocka stjärnranking försöker jag se till att inte ramla ner i något hål, och dessutom se till att alltid komma i mål cirka 2-5 sekunder (eller mer) före tvåan. På detta sätt får man enkelt 3 stjärnor i alla cuper, varesig det är 50cc eller mirror. Jag har lyckats få två stjärnor av att bara vinna 2 lopp av 4, vilket ger möjlighet till en stjärna även om man misslyckas :)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...