Hoppa till innehåll

Hjälp Med Mario Kart Wii!


TS2
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! Jag bara undrar om nån vet hur man blir Bowser Jr? För jag har läst hur man blir alla men jag fattar inte: "Retro". Det står att man måste få minst en stjärna i 100cc retro blablabla! Fattar du hur man gör så kan du väll skriva det här på ett sätt men förstår!

Jag är tacksam för svar! :thanks:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du vill ha en Stjärn rank , så behövs det minst att du vinner 3 av 4 race i cupen :P

I en cup så fick jag full poäng, men bara A-rank. Så man måste köra hyfsat bra också. ;)

 

EDIT: Blev "Medlem" på detta inlägg! :D

Redigerat av SmashDragon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

När jag ska plocka stjärnranking försöker jag se till att inte ramla ner i något hål, och dessutom se till att alltid komma i mål cirka 2-5 sekunder (eller mer) före tvåan. På detta sätt får man enkelt 3 stjärnor i alla cuper, varesig det är 50cc eller mirror. Jag har lyckats få två stjärnor av att bara vinna 2 lopp av 4, vilket ger möjlighet till en stjärna även om man misslyckas :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...