Viruz256 Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 någon som vet en bra smithing auto? hittar ingen någonstans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Kör inga botar överhuvudtaget. Jagex kommer på dej enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 27 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Kör inga botar överhuvudtaget. Jagex kommer på dej enkelt. de vet ja med men har inte blivit bannad änu och har kört med det några ggr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Kör inga botar överhuvudtaget. Jagex kommer på dej enkelt. de vet ja med men har inte blivit bannad änu och har kört med det några ggr Varför riskera ännu en gång att bli bannad då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Kör inga botar överhuvudtaget. Jagex kommer på dej enkelt. de vet ja med men har inte blivit bannad änu och har kört med det några ggr Varför riskera ännu en gång att bli bannad då ? för att jag inet palar sitta och trycka på samma ställen hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkclower Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Kör inga botar överhuvudtaget. Jagex kommer på dej enkelt. de vet ja med men har inte blivit bannad änu och har kört med det några ggr Varför riskera ännu en gång att bli bannad då ? för att jag inet palar sitta och trycka på samma ställen hela tiden Det är nog inte så klokt att använda autos... Du kommer bli bannad någon gång och du kan få virus när du laddarner det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Kör inga botar överhuvudtaget. Jagex kommer på dej enkelt. de vet ja med men har inte blivit bannad änu och har kört med det några ggr Varför riskera ännu en gång att bli bannad då ? för att jag inet palar sitta och trycka på samma ställen hela tiden Det är nog inte så klokt att använda autos... Du kommer bli bannad någon gång och du kan få virus när du laddarner det... det vet jag oxå men virusskyddet plockar dom ps kan ni skriva om ni vet nån inte tipsa mig att inet andvända dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Om jag va dig så skulle jag strunta i att använda bottar för runescape upptäcker det direkt :) Men om du vill ha bots sök på google men det finns virus på vissa jag har testat bottar förr och jag vart bannad. ( perm ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 2 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Om jag va dig så skulle jag strunta i att använda bottar för runescape upptäcker det direkt :) Men om du vill ha bots sök på google men det finns virus på vissa jag har testat bottar förr och jag vart bannad. ( perm ) jag ville inte ha några tips om att inte andvända... och jag har självklart kollat på google i 2 timmar innan jag skrev här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
N1ck3 Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Hej, Använd inga botar. Min väns dator fick virus datorn börja sicka virus till alla hans vänner. Men han han säga till dom att inte öppna dem för då skulle alla a fått virus så ladda inte ner bots!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Hej, Använd inga botar. Min väns dator fick virus datorn börja sicka virus till alla hans vänner. Men han han säga till dom att inte öppna dem för då skulle alla a fått virus så ladda inte ner bots!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry: asså om du itne kan läsa så e de inte mitt fel men jag skrev klart och tydligt att jag inet ville att nån skulle tipsa mig att inte andvända dom., Och desutom har jag nod32 och avast som plockar alla virus direkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag hade några riktigt bra bots, helt virusfria förut, men jag installerade om datan så jag förlorade dom och jag kommer inte ihåg sidan.. Men jag skaförsöka hitta den.. Jag andvände autofighter en gång men en dag senare blev min kompis skiller som hade 99 fletch, cook, wc, fish bannad för han testade en gång.. Så jag tänker inte göra om det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg