Hoppa till innehåll

Smithing Bot

Rekommendera inlägg

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kör inga botar överhuvudtaget. Jagex kommer på dej enkelt.

de vet ja med men har inte blivit bannad änu och har kört med det några ggr

Varför riskera ännu en gång att bli bannad då ?

för att jag inet palar sitta och trycka på samma ställen hela tiden

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är nog inte så klokt att använda autos...

Du kommer bli bannad någon gång och du kan få virus när du laddarner det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är nog inte så klokt att använda autos...

Du kommer bli bannad någon gång och du kan få virus när du laddarner det...

det vet jag oxå men virusskyddet plockar dom ps kan ni skriva om ni vet nån inte tipsa mig att inet andvända dom

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag va dig så skulle jag strunta i att använda bottar för runescape upptäcker det direkt :)

Men om du vill ha bots sök på google men det finns virus på vissa jag har testat bottar förr och jag vart bannad. ( perm )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag va dig så skulle jag strunta i att använda bottar för runescape upptäcker det direkt :)

Men om du vill ha bots sök på google men det finns virus på vissa jag har testat bottar förr och jag vart bannad. ( perm )

jag ville inte ha några tips om att inte andvända... och jag har självklart kollat på google i 2 timmar innan jag skrev här

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, Använd inga botar. Min väns dator fick virus datorn börja sicka virus till alla hans vänner. Men han han säga till dom att inte öppna dem för då skulle alla a fått virus så ladda inte ner bots!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, Använd inga botar. Min väns dator fick virus datorn börja sicka virus till alla hans vänner. Men han han säga till dom att inte öppna dem för då skulle alla a fått virus så ladda inte ner bots!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry:

asså om du itne kan läsa så e de inte mitt fel men jag skrev klart och tydligt att jag inet ville att nån skulle tipsa mig att inte andvända dom., Och desutom har jag nod32 och avast som plockar alla virus direkt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Jag hade några riktigt bra bots, helt virusfria förut, men jag installerade om datan så jag förlorade dom och jag kommer inte ihåg sidan.. Men jag skaförsöka hitta den.. Jag andvände autofighter en gång men en dag senare blev min kompis skiller som hade 99 fletch, cook, wc, fish bannad för han testade en gång.. Så jag tänker inte göra om det..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...