Hoppa till innehåll

Smithing Bot


Rekommendera inlägg

Jag hade några riktigt bra bots, helt virusfria förut, men jag installerade om datan så jag förlorade dom och jag kommer inte ihåg sidan.. Men jag skaförsöka hitta den.. Jag andvände autofighter en gång men en dag senare blev min kompis skiller som hade 99 fletch, cook, wc, fish bannad för han testade en gång.. Så jag tänker inte göra om det..

Jag vet 3 anlednigar varför man inte ska använda bots!

 

1. Jagex kommer på dig, Dom har förbättrat sitt system

2. Virus i filerna

3. Bara tråkigt att ha lvl 99 i allt!

 

Varför bara inte spela själv och känna dig stolt när du är i lvl 100? (Om du ens kommer ditt) ! :)

Men om du så vill ha bots så kan du googla på: Runescape 2 Mining Bots, Men jag lovar dig att mycket av det du kommer få upp är virus. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Den bästa boten som finns till RS är såklart Nexus Ibot.

 

Nexus ibot pro e bättre en lite, men lite är gratis det är inte pro. Googla på nexus ibot.

 

Med nexus ibot blir man typ aldrig bannad. Dessutom är den helt själv gående, det innebär att du kan sätta den på tillexempel mining, så går den och minar och när inventory är fult går den till banken och sedan tillbka och minar igen. Du kan ladda ner nya scripts till den, så att den kan göra mer saker, tex auto fighting och mycket mycket mer!

 

Du kan även ha flera profiler igång sammtidigt, så att du minar med en och fightar med en annan utan att bli bannad.

 

Själv har jag en profil som är HELT cheatad, den har 53 i mining och 1 i allt annat. har alltså skaffat 2500 iron ore utan att lyfta ett finger.

 

Det ända minuset är alla events, det kommer en liten gubbe och pratar med dig, pratar du inte tillbaka till hånom blir du sakta men säkert dödad. Nexus försöker bara fortsätta med tex mining, medans gubben blir ihjälslagen.

 

Skaffa nexus nu! Inge virus! Du blir nästan aldrig bannad!

 

//Alle

Redigerat av AlleTheMaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade några riktigt bra bots, helt virusfria förut, men jag installerade om datan så jag förlorade dom och jag kommer inte ihåg sidan.. Men jag skaförsöka hitta den.. Jag andvände autofighter en gång men en dag senare blev min kompis skiller som hade 99 fletch, cook, wc, fish bannad för han testade en gång.. Så jag tänker inte göra om det..

Jag vet 3 anlednigar varför man inte ska använda bots!

 

1. Jagex kommer på dig, Dom har förbättrat sitt system

2. Virus i filerna

3. Bara tråkigt att ha lvl 99 i allt!

 

Varför bara inte spela själv och känna dig stolt när du är i lvl 100? (Om du ens kommer ditt) ! :)

Men om du så vill ha bots så kan du googla på: Runescape 2 Mining Bots, Men jag lovar dig att mycket av det du kommer få upp är virus. :P

 

Ja jag vet du har rätt, men jag är faktiskt lvl.85 och jag har aldrig andvändt auto någon gång, jag bara testade den och jag tyckte den var läskig som fasen, den tröck ju överallt. Den styrde ju min mus. Hatar auto's och dom du sa, japp dom flesta är virus liksom spyware och så..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ska itne ha den för att bli 99 i smithing utan för att sakffa pengar till d axe och är trött på smithing men är dock bästa sättet att görapengar(ialla fall vad jag har kommit på) och jag vill ha d axe för att skaffa 99 i wc och fletch samt fm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ska itne ha den för att bli 99 i smithing utan för att sakffa pengar till d axe och är trött på smithing men är dock bästa sättet att görapengar(ialla fall vad jag har kommit på) och jag vill ha d axe för att skaffa 99 i wc och fletch samt fm

Omdu har 91 rc eller kanske var 94 så kan du göra dubbla nats, då kan du göra 70m i veckan.. Min kompis Wc Noob155's kompis gjorde det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ska itne ha den för att bli 99 i smithing utan för att sakffa pengar till d axe och är trött på smithing men är dock bästa sättet att görapengar(ialla fall vad jag har kommit på) och jag vill ha d axe för att skaffa 99 i wc och fletch samt fm

Omdu har 91 rc eller kanske var 94 så kan du göra dubbla nats, då kan du göra 70m i veckan.. Min kompis Wc Noob155's kompis gjorde det...

 

ja omg det e ju inet svårt att få se här: jag är lvl 28 och måste vara lvl 44 för att göra nature runes... då måste jag göra 5100 cosmic runes... och sen till lvl 94 behöver jag bara göra yterligare 1,103,417 nature runes och det är ju inte så mycket. Hur lång tid kan detta tänkas ta??? typ 3 månader eller nått????
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ska itne ha den för att bli 99 i smithing utan för att sakffa pengar till d axe och är trött på smithing men är dock bästa sättet att görapengar(ialla fall vad jag har kommit på) och jag vill ha d axe för att skaffa 99 i wc och fletch samt fm

 

Omdu har 91 rc eller kanske var 94 så kan du göra dubbla nats, då kan du göra 70m i veckan.. Min kompis Wc Noob155's kompis gjorde det...

 

ja omg det e ju inet svårt att få se här: jag är lvl 28 och måste vara lvl 44 för att göra nature runes... då måste jag göra 5100 cosmic runes... och sen till lvl 94 behöver jag bara göra yterligare 1,103,417 nature runes och det är ju inte så mycket. Hur lång tid kan detta tänkas ta??? typ 3 månader eller nått????

 

Men det är det ju värt <.<

 

Hur lång tid tror du inte det tar att skaffa hög smithing för pengar då?

 

Men jag tror inte riktigt det finn Smithing Bot.. Den skulle nog vara ganska komplicerad då <_<

Redigerat av Zeq0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ska itne ha den för att bli 99 i smithing utan för att sakffa pengar till d axe och är trött på smithing men är dock bästa sättet att görapengar(ialla fall vad jag har kommit på) och jag vill ha d axe för att skaffa 99 i wc och fletch samt fm

 

Omdu har 91 rc eller kanske var 94 så kan du göra dubbla nats, då kan du göra 70m i veckan.. Min kompis Wc Noob155's kompis gjorde det...

ja omg det e ju inet svårt att få se här: jag är lvl 28 och måste vara lvl 44 för att göra nature runes... då måste jag göra 5100 cosmic runes... och sen till lvl 94 behöver jag bara göra yterligare 1,103,417 nature runes och det är ju inte så mycket. Hur lång tid kan detta tänkas ta??? typ 3 månader eller nått????

 

Men det är det ju värt <.<

 

Hur lång tid tror du inte det tar att skaffa hög smithing för pengar då?

 

Men jag tror inte riktigt det finn Smithing Bot.. Den skulle nog vara ganska komplicerad då <_<

 

ehh man känar typ 400 gp för var mithril bar man gör men har itne tiden att sitta framför datan i 5 timmar var dag för gitarren tar nästan all ledig tid
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så du menar att du vill ha en smithing bot på medans du lirar gitarr?

 

Hade ju varit lättare med wc eller mage <.<

 

Kan du inte alcha istället? :P

 

Då behöver du bara en Auto Clicker :o

Jag vet men jag vet inte vad jag ska alcha för att äna in kostnaden för material och nats...

För att man känar mer på att andvända Smithing

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...