Hajen Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Jag hoppas att Battlefield Bad Company blir en hit, då kanske man ska ta och köpa det. Och seg som man är så har man inte köpt GTA IV än så det blir väl något som man borde inkassera nu när alla som jag känner och några till har det till PS3, man kan ju sitta och snylta på deras spel men det är inte samma sak liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Levla upp till 55 på CoD4, gå prestige 3, köpa BF:BC, kanske köpa GTA 4... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Det räcker att säga PS3. Nä men, jag ska ju köpa hem Guitar Hero: Aerosmith och det tänker jag lira HELA sommaren. Skit i solen och värmen utomhus, haha.. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Åka till Egypten, kommer inte kunna spela :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) Ja nu e det sommarlov och jag ska försöka förstå hur alal som köpt ps3 kunde köpa det framför xbox 360 (kommer bli as svårt, för det går inte!)Håll dig till ditt j*vla 360 forum och håll dig till trådens mening din j*vla puttefnask.Varför inte skaffa trådlös internet? jag ska köpa nya spel och spela rätt mycket online Jaja. Lär väl köpa en Ethernet sladd så jag kan surfa och köra lite på nätet. Men lär inte bli särskilt mycket PS3 varför inte skaffa trådlös internet? jag ska köpa nya spel och spela online rätt mycket Redigerat 19 Juni 2008 av Ogri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Ja nu e det sommarlov och jag ska försöka förstå hur alal som köpt ps3 kunde köpa det framför xbox 360 (kommer bli as svårt, för det går inte!) Håll dig till ditt j*vla 360 forum och håll dig till trådens mening din j*vla puttefnask. Varför inte skaffa trådlös internet? jag ska köpa nya spel och spela rätt mycket online Jaja. Lär väl köpa en Ethernet sladd så jag kan surfa och köra lite på nätet. Men lär inte bli särskilt mycket PS3 varför inte skaffa trådlös internet? jag ska köpa nya spel och spela online rätt mycket Spelar inte så stor roll för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Tänkte inhandla konsollen imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.