Hoppa till innehåll

Runescape Kolla ...


Rekommendera inlägg

:P Hejsan jag kan ett sätt för pengar på runescape... det är via Essence, gå till world 16, köp 10k rune essence.. då ska du räkna ut 10000 x 9 så blir det 90000 (obs du ska req assist osv osv i air rune saken enter osv) då när du har req assistat alla som sagt x 9- ''sittnamn'' sen när du har 90000 air rune så ska du sälja alla för 12gp ea (each) när du sålt de så har du 90000 gånger 12 så har du 1mil och 80k! GRATTIS DETTA KAN TA 9 DAR...

 

har gjort det heter Lesser str1 Adda mig jag ar över 937mil och har green p hat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan någon förklara vad han menar med det? Jag fattar inte riktigt vad ma ska göra...

Nu förklarar jag enkelt.

 

Du ska köpa 10st rune essence i G.E.

Sen går du och, vänta lite nu, vart f*n fick du 9 ifrån?

 

Annars så kan man köpa 10 rune essence, gör dom till air runes, och säljer dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan någon förklara vad han menar med det? Jag fattar inte riktigt vad ma ska göra...

Nu förklarar jag enkelt.

 

Du ska köpa 10st rune essence i G.E.

Sen går du och, vänta lite nu, vart f*n fick du 9 ifrån?

 

Annars så kan man köpa 10 rune essence, gör dom till air runes, och säljer dom.

 

jaha, så enkelt menat. Jag gör ju air runes *5. Så det blir ju många väldigt snabbt.

så om man får det sålt så känar man snabba pengar som sagt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska vara flera pers så går det nog snabbt. Typ tre springer och byter rune ess mot rune ess. Alltså. Fyra personer.

 

Person 1: Har alla rune essence. Han tar på sig en air tiara. Tar alla rune essen som note. Förutom 27 som han tar löst i ryggsäcken. Denna spelare bör ha högst runecrafting level. Annars så kör req assist. Gå till Stenen. Teleportera.

 

Person 2/3/4/5/6 o.s.v.: Har fått 26 ess av spelare 1. Denna lägger dessa löst i bagen. Har tiara/tally. Går till stenen. Teleporterar. tradar sina 26 lösa essence mot 26 note essence med spelare 1. Denne springer sedan tillbaka och sätter in dem på banken och tar ut dem igen som lösa. Och så börjar det om.

 

Om man är massa pers så går det fort. Då behöver inte spelare 1 vänta.

 

Sen delar man upp så alla får lika mycket runor. Detta kan ta lite tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur skulle det funka med trading limit?

 

 

__________________________________________________________________________

 

:rolleyes: Grand Exhange?!

 

Hur skulle det funka med trading limit?

Han menar att man säljer det genom grand exchange.

 

Tack! :lol: :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...