DjLudde Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Jag hade tänkt köpa 96 jeans men det käns som det är försent... Ska jag köpa dem eller vänta tills nästa märke på jeans blir inne? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Ja, själv tycker du ska köpa nästa "märke" Tror det har kommit ett nytt coolt märke på J.C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Försent ? Nej vafan 96 jeans är alltid inne ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 (redigerat) Det värkar som om du typ 'måste' vara inne, är det så? Menar ingen kan ju typ gilla 96 brallor, det är ju typ bara för att dom är inne som alla har dom... Redigerat 3 Juni 2008 av ThinkAboutIt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Får jag fråga; Vad är 96 jeans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 (redigerat) Suck, varför bry sig om de är inne eller ute? Om du vill ha dem så köp dem. ( Om du är tolv år gammal borde du inte bry dig om mode heller, utan vara ute med dina kamrater och leka. Men det är ditt val. ) Redigerat 3 Juni 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Får jag fråga; Vad är 96 jeans?Jag ska beskriva det enkelt. Det är jeans som det står 69 på bakfickan eller på sidan ;).Själv diggar jag dom, har sett ett antal människor med sånna byxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 3 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Suck, varför bry sig om de är inne eller ute? Om du vill ha dem så köp dem. ( Om du är tolv år gammal borde du inte bry dig om mode heller, utan vara ute med dina kamrater och leka. Men det är ditt val. ) 1. Jag leker inte2. Jag bryr mig om mode och det är väl inte så konstigt... :huh: 3. Jag ska nog vänta tills något annat blir inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Vaddå vänta tills nått annat är inne? Vafaan!! Ha på dig det DU tkr e snyggt, jag blir så j*vla irriterad på folk som inte har någon egen stil utan bara följer strömmen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Köp det du vill köpa, inte det som andra säger att du skall bära. Tönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Kuddmannen* Du ska vara den du vill vara, d.v.s ha på dig vad du vill ha på dig, du ska inte klä dig som alla andra för att vara en i gänget. Vill du ha sånna byxor så köper du dom och bär dom och skiter i vad dom andra säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Suck, varför bry sig om de är inne eller ute? Om du vill ha dem så köp dem. ( Om du är tolv år gammal borde du inte bry dig om mode heller, utan vara ute med dina kamrater och leka. Men det är ditt val. ) 1. Jag leker inte2. Jag bryr mig om mode och det är väl inte så konstigt... :huh: 3. Jag ska nog vänta tills något annat blir inne Knappt någon jag känner bryr sig om mode. De har på sig det de tycker är fint, så jo.. Jag tycker det är konstigt att en tolvåring kör hardcore på att följa modet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.