LivingFree Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Som rubriken! Personligen tror jag Mac ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snabelost Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Som rubriken! Personligen tror jag Mac ^^Jag tycker att mac e en dålig spelplattfoorm men den e bra i övrigt... Men playstation3 är den ondaste spelkonsollen pga att den lurar folk på dålig maskinvara. den kostar otroligt mycket mer en vad den skulle och hårdisken ligger på 10 gig mindre än vad dom säger! :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 gameboy advance och ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Linux -.-' Hatar det så grymt mycket :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Dreamcast. Macintosh är det första operativsystemet som gjordes och apple var dom som kom på datormusen. Så ni borde tacka dom istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Dreamcast. Macintosh är det första operativsystemet som gjordes och apple var dom som kom på datormusen. Så ni borde tacka dom istället. Nej.. Helt fel.. Det första gjordes av MIT 1954! Vid namn UNIVAC 1103. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Dreamcast. Macintosh är det första operativsystemet som gjordes och apple var dom som kom på datormusen. Så ni borde tacka dom istället. Nej.. Helt fel.. Det första gjordes av MIT 1954! Vid namn UNIVAC 1103. .. oh no i was wrong, i should comit suicide now. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Windows ME! (Får man ta det?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Som rubriken! Personligen tror jag Mac ^^Jag tycker att mac e en dålig spelplattfoorm men den e bra i övrigt... Men playstation3 är den ondaste spelkonsollen pga att den lurar folk på dålig maskinvara. den kostar otroligt mycket mer en vad den skulle och hårdisken ligger på 10 gig mindre än vad dom säger! :angry: :angry: Spela roll om det är 10 gig mindre! :huh: Där är ju Blue-Ray, en bra Blue-Ray spelare kostar ju ungefär 6000 bara den!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.