Easton Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 (redigerat) El classico är tillbaka! Vad ska ni göra på sommarlovet? Själv ska jag skjuta på min skottramp, spela PS3, slappa, äta gott och spela fotboll. (hittade inte den andra tråden, så att jag gjorde en ny.) Redigerat 4 Juni 2008 av Easton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Bada, Grilla, Vara med kompisar, Åka till Dalarna kanske, Åka till liseberg, Lana, Spela dator, Spela xbox 360, Slappa. Kommer säkert göra mera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Åka till Mallorca, vara med kompisar, spela fotboll, spela dator och spela 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Sova, äta, gå i skogen och nörda Age of COnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Spela WoW, jobba, bada, hänga me kompisar och chilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Hänga med polarna och steka. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Simma, Vara ute, Spela xbox 360, Åka till london, :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Jobba i 5 veckor, fara till Lysekil, Malmö och stockholm och förberada flytt till ner till Lysekil o: Ganska tråkigt egentligen ._. Förutom att man får träffa massa folk :'3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Jag glömde nästan det viktigaste, Jag skall sova och Nörda Gears of War 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Fiska, bada, åka på Innebandy-Läger, grilla, spela PS3/dator, åka ut med båten, spela fotboll, spela Street-Hockey. mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 (redigerat) Vara ute, sitta och spela på datorn, bada vara med kompisar, ja det är väll vad jag ska göra. Redigerat 6 Juni 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 fiska, sova, spela krocket och sånt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.