Hedman Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Vancouver i 1 månad! Slå det ;DSlår det om ungefär 1.5 år, ska bli jävligt soft att komma dit men men det är en bit kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Åka till Italien och Thailand, yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jobba ihop pengar, dricka lite med vänner, antar att man sticker något till Fyrishov och badar, sen ska jag se på Adam Sandlers nya komedi, sticka till Stockholm och köpa massa kläder och skit som jag och polarna bestämt, köpa lite skivor och försöka få lite stund för mig själv också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 ska till usa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Åka till Bulgarien, Halmstad, Falkenberg. Bada, Fiska, Cykla, Spela Fotbool, träningsläger, springa, sova.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Jag ska bada, sola, spela golf, spela Age of Conan, grilla, chilla och haaaaa deeeee skööönt !! :D =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Enda planerade är Leksands sommarland, annars blir det väll mest att vara med kompisar, bada, softa och försöka att inte sitta för mycket vid datorn och 360't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 jobba, sladda (om jag nu lyckas med uppkörningen] och supa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Dra #5 überfuskare ;) , Och få 1000 gs på Oblivion och Bc:Bf till 360. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Ska väl spela lite 360 etc. Och så ska jag åka till Göteborg och slappa lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Bulgarien, första gången utomlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 jag dricker te, sover länge och nyttjar musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.