Gäst Logfan Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Åka till ystad, chilla, hänga med polarna och lyssna på musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Vara med flickvännen, ha några konserter med bandet, spela gitarr (eller nja, instrument överhuvudtaget ^^), datorn, kanske se Soilwork (Y), skriva åtminstone en låt jag blir nöjd med :P, vara med kompisar också dåva. :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Vara med flickvännen, ha några konserter med bandet, spela gitarr (eller nja, instrument överhuvudtaget ^^), datorn, kanske se Soilwork (Y), skriva åtminstone en låt jag blir nöjd med :P, vara med kompisar också dåva. :> Ska du se dem på Metaltown? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Vara med flickvännen, ha några konserter med bandet, spela gitarr (eller nja, instrument överhuvudtaget ^^), datorn, kanske se Soilwork (Y), skriva åtminstone en låt jag blir nöjd med :P, vara med kompisar också dåva. :> Ska du se dem på Metaltown? Nej, blir inget metaltown i år tyvärr. Ska se dom på Helsingborgs festivalen i juli :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Juste =O Det viktigaste! METALTOWN FFS! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 kommer typ att fiska och sånt...kanske grilla.. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Ska jobba några veckor. KANSKE ska slösa pengar på ett Killer NIC (M1) Nätverkskort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Ev. ska jag åka till Italien och äta Frutti di bosco och mörkchokladglass pizza och Pasta. Vara på mitt landställe och bada, cykla till skogen och plocka hallon och blåbär och åka till Norge. Några regniga dagar ska jag spela sims 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 (redigerat) Bygga en skateramp, och träna. Redigerat 12 Juni 2008 av sert219 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 (redigerat) Juste =O Det viktigaste! METALTOWN FFS! :D Just det, Vi skall okså dit. Metaltown, Göteborg 08 <3 Man längtar nog mest efter att få se In Flames och Sodom :D Redigerat 10 Juni 2008 av 9400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Vancouver i 1 månad! Slå det ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 *slår* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.