Median Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Nu är det alltså klart att Dreamhack Skeå ska vara igen i September.. Men då bara i 3 dagar, 26-28 September, på en helg (Fredag, Lördag, Söndag) Någon som ska dit? Själv är det självklart för mig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Jo, ska försöka men det är ju några månader till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Wooo skellefterå igen! Im fo so showing up! Missade förra gången och får önska mig billjetter i födelsedags pressent ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Wooo skellefterå igen! Im fo so showing up! Missade förra gången och får önska mig billjetter i födelsedags pressent ;) Aw, Synd, riktigt skön stämning :) Får väl hoppas att nån från fuska kommer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Jag skall troligtvis dit med min kusin, Dreamhack 4 Lajf <3 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 vill dit men får inte och har för dålig dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 vill dit men får inte och har för dålig datorMen kan du spela Counter Strike utan problem så spelar det ju ingen roll.Jag hade en skit kass dator första gången på DH första gången men det gick ju utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 6 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Platserna är släppta! http://bokning.dreamhack.se/index.php?p=se...&curevent=6 Fast ingen som har bokat än :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Bor för långt bort. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Wooo skellefterå igen! Im fo so showing up! Missade förra gången och får önska mig billjetter i födelsedags pressent ;) Aw, Synd, riktigt skön stämning :) Får väl hoppas att nån från fuska kommer ;) Skön stämning!?!?!?! Vafan de var ju förjävligt när alla satt och skrek Hallå!!! Och Hejdå!!! Hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 9 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Wooo skellefterå igen! Im fo so showing up! Missade förra gången och får önska mig billjetter i födelsedags pressent ;) Aw, Synd, riktigt skön stämning :) Får väl hoppas att nån från fuska kommer ;) Skön stämning!?!?!?! Vafan de var ju förjävligt när alla satt och skrek Hallå!!! Och Hejdå!!! Hela tiden... När gjorde dom det..? Kom ihåg en gång i typ 5 minuter, sen inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Hehe.. :unsure: Vad är Dreamhack igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.