Median Skrivet 9 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Hehe.. :unsure: Vad är Dreamhack igentligen? Det är världens största LAN (Local Area Network) med över 10.000 personer som tar plats i Jönköping i två versioner, Summer och Winter, men från och med i år tar det plats i Skellefteå också, i Expolaris kongresscenter med runt 1000 pers, alltså ca. 90% mindre än i Jönköping, men ändå riktigt skönt där, jag rekommenderar att man drar dit ;) Och ni som ska dit: Vi kan väl ha en fuska träff? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Vad gör man där da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Vad gör man där da? Spelar dator, men finns också mycket andra aktiviteter. Man tar med sin egen dator alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Hehe.. :unsure: Vad är Dreamhack igentligen? Det är världens största LAN (Local Area Network) med över 10.000 personer som tar plats i Jönköping i två versioner, Summer och Winter, men från och med i år tar det plats i Skellefteå också, i Expolaris kongresscenter med runt 1000 pers, alltså ca. 90% mindre än i Jönköping, men ändå riktigt skönt där, jag rekommenderar att man drar dit ;) Och ni som ska dit: Vi kan väl ha en fuska träff? :o Visst vi kan ha en fuska träff men hur känner vi igen varnadra? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Hehe.. :unsure: Vad är Dreamhack igentligen? Det är världens största LAN (Local Area Network) med över 10.000 personer som tar plats i Jönköping i två versioner, Summer och Winter, men från och med i år tar det plats i Skellefteå också, i Expolaris kongresscenter med runt 1000 pers, alltså ca. 90% mindre än i Jönköping, men ändå riktigt skönt där, jag rekommenderar att man drar dit ;) Och ni som ska dit: Vi kan väl ha en fuska träff? :o Visst vi kan ha en fuska träff men hur känner vi igen varnadra? :) Jadu, vi kan ha skyltar -.- Nej men, jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Äsch, Det är väl bara att vi bestämmer att vi står på en speciell plats vid en speciell tidpungt och så löser det sig nog :D:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Äsch, Det är väl bara att vi bestämmer att vi står på en speciell plats vid en speciell tidpungt och så löser det sig nog :D:P Jao ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 23 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Japp, har bokat nu, sitter på 7:18, kom förbi vetja sen :D Och sen är det bara 3 månader kvar! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 6 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Usch, inga mer som ska hit? D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 (redigerat) Åker nog till Jönköping istället. Men ska höra med mina föredetta klasskompisar :P Redigerat 7 Juli 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Jönköping it is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Skulle dra dit om jag fick för mina föräldrar är bara 12 och bor i stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.