Hoppa till innehåll

Tibia I Mobilen!


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

spelar man på sitt riktiga acc? så om man går upp en level på mobilen så har man även det när man fortsätter på datorn?

Nej tyvärr inte Tibia och TibiaME är olika Tibia är inte i Alpha stage eller Beta utan nu kommer release candidates!

Medans TibiaME Är i Alpha 4.0! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

det är officiellt och det suger, lira riktiga istället :P

Är man på låt oss säga en bilresa och har inget o göra tar man upp TibiaME o lirar...

 

Eller så payar man för mobilt bredband och tar med en laptop. :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 5 månader senare...

Jag bläddrade runt lite efter nya mobilspel så hittade jag Tibia^^ http://www.mobilerated.com/tibiame-1719.html jag vet inte om det är officielt och jag har inte provat det än och jag har aldrig spelat riktiga tibia men det kanske är kul^^ prova själv, det är gratis :)

Spelet är Dock inte helt gratis Eftersom att det kostar att koppla upp sig till internet .. är dock inte säker på konstnaden

tror du kan googla det

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Slutat tibia. Hade 5 acc, en lvl 30, en lvl 20, 3 lvl 15~ (pvp). Så j*vla tråkigt med den grafiken. Men det bra med tibia är att det finns hemligheter som inte kommer att hittas på flera år. Btw, det är ofta man blir disconnected och servern kraschade när Lord'Paulistinha fick 1 miljard exp xD

 

Peace,

Fränk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Slutat tibia. Hade 5 acc, en lvl 30, en lvl 20, 3 lvl 15~ (pvp). Så j*vla tråkigt med den grafiken. Men det bra med tibia är att det finns hemligheter som inte kommer att hittas på flera år. Btw, det är ofta man blir disconnected och servern kraschade när Lord'Paulistinha fick 1 miljard exp xD

 

Peace,

Fränk.

Öhh nej? Den crasha inte, satt och lirade kniggen på Calmera, kände inte av något ._.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...