WASD Skrivet 9 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 spelar man på sitt riktiga acc? så om man går upp en level på mobilen så har man även det när man fortsätter på datorn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 spelar man på sitt riktiga acc? så om man går upp en level på mobilen så har man även det när man fortsätter på datorn?Nej tyvärr inte Tibia och TibiaME är olika Tibia är inte i Alpha stage eller Beta utan nu kommer release candidates!Medans TibiaME Är i Alpha 4.0! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Va tusan!? finns det i mobilen nu! Kolla det såg jäkligt tråkit ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 det är officiellt och det suger, lira riktiga istället :PÄr man på låt oss säga en bilresa och har inget o göra tar man upp TibiaME o lirar... Eller så payar man för mobilt bredband och tar med en laptop. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Går det att lita på? Drar det mycket pengar ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
luddiker Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 verkar bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Tycker att det e slöseri på pengar inte särskilt kul heller inte värt pengarna man kan lika gärna köra riktiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miniagge Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Jag bläddrade runt lite efter nya mobilspel så hittade jag Tibia^^ http://www.mobilerated.com/tibiame-1719.html jag vet inte om det är officielt och jag har inte provat det än och jag har aldrig spelat riktiga tibia men det kanske är kul^^ prova själv, det är gratis :)Spelet är Dock inte helt gratis Eftersom att det kostar att koppla upp sig till internet .. är dock inte säker på konstnadentror du kan googla det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Slutat tibia. Hade 5 acc, en lvl 30, en lvl 20, 3 lvl 15~ (pvp). Så j*vla tråkigt med den grafiken. Men det bra med tibia är att det finns hemligheter som inte kommer att hittas på flera år. Btw, det är ofta man blir disconnected och servern kraschade när Lord'Paulistinha fick 1 miljard exp xD Peace, Fränk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Slutat tibia. Hade 5 acc, en lvl 30, en lvl 20, 3 lvl 15~ (pvp). Så j*vla tråkigt med den grafiken. Men det bra med tibia är att det finns hemligheter som inte kommer att hittas på flera år. Btw, det är ofta man blir disconnected och servern kraschade när Lord'Paulistinha fick 1 miljard exp xD Peace, Fränk. Öhh nej? Den crasha inte, satt och lirade kniggen på Calmera, kände inte av något ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg