Hoppa till innehåll

En Pojke Snor Bröd


360Xbox

Rekommendera inlägg

RHCP, för att dokumentera? Låter det inte lite idiotiskt att gå med på att filma när dem kör över handen på ett barn? Det skulle bara förvärra landets rykte ännu mer. Dessa människor är inte idioter.

Inte idioter? Dom kör över ett barns arm för att han har snott ett litet bröd... -.-

 

Okej, bevisa då att det som hände var riktigt!

 

Bevisa att det inte har gjort det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 252
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

RHCP, för att dokumentera? Låter det inte lite idiotiskt att gå med på att filma när dem kör över handen på ett barn? Det skulle bara förvärra landets rykte ännu mer. Dessa människor är inte idioter.

Inte idioter? Dom kör över ett barns arm för att han har snott ett litet bröd... -.-

 

Okej, bevisa då att det som hände var riktigt!

 

Så du förnekar att det var riktigt? Bevisa att det var riktigt är inte svårt med tanke på att man har bilderna som bildbevis, och att sånthär förekommer hela tiden i Iran, vad skulle de tjäna på att fejka det?

 

Lol armen krossas endå med eller utan handuk.
Men nu säger du emot dig själv lilla vän, om det skulle vara fejkat så skulle de ju inte behöva en duk då. Sedan kan vi ju fråga oss följande fråga - är chansen störst att få in en vass sten i armen med eller utan underlag? Utan såklart.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inga bevis men ni verkar ju inte heller ha några bevis så det kan lika gärna vara fejk.

Så du är helt plötsligt värd mer eller något? Om ingen av oss har bevis så är det ju för f*n upp till var och en om vad denne ska tro.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inga bevis men ni verkar ju inte heller ha några bevis så det kan lika gärna vara fejk.

Så du är helt plötsligt värd mer eller något? Om ingen av oss har bevis så är det ju för f*n upp till var och en om vad denne ska tro.

 

... Okej? Jag fattar inte ett ord av det du sa.

 

 

 

agreed! People are so dumb these days. They don't realize it would stop so may from stealing. I wouldn't want to get my hand cut off, and therefore I will never steal in life. If I needed something I would ask, or I would work for it, or If I had to I would beg, but I would never steal. Just making a point. Also, since people are against this law, you'd rather get your things stolen. I can't even leave my laptop sitting out or else it would get stolen. Cuz penalty is so minor to none here.

 

Säger den här kommentaren nåt till er?

 

First off turns out this was a live show and the boy is fine, but that's asides from the point. I've never heard of a little kid stealing. If and youth or an adult is stealing, there should be some sort of penalty so there are no repeats, and people reconsider not stealing. It's not fair to those who get their stuff stolen they work so hard for. I can see you are pro stealing, and that you yourself probably steal too. That's fine, cuz karma is a bitch. You wont know why, but you'll feel it.

 

Kom inte säg att det inte finns någon källa till det här för han som gjorde filmen hade inte heller någon källa, hans bevis är lika trovärdiga som dem här killens.

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inga bevis men ni verkar ju inte heller ha några bevis så det kan lika gärna vara fejk.

 

Så du är helt plötsligt värd mer eller något? Om ingen av oss har bevis så är det ju för f*n upp till var och en om vad denne ska tro.

 

... Okej? Jag fattar inte ett ord av det du sa.

 

 

 

agreed! People are so dumb these days. They don't realize it would stop so may from stealing. I wouldn't want to get my hand cut off, and therefore I will never steal in life. If I needed something I would ask, or I would work for it, or If I had to I would beg, but I would never steal. Just making a point. Also, since people are against this law, you'd rather get your things stolen. I can't even leave my laptop sitting out or else it would get stolen. Cuz penalty is so minor to none here.

 

Säger den här kommentaren nåt till er?

 

First off turns out this was a live show and the boy is fine, but that's asides from the point. I've never heard of a little kid stealing. If and youth or an adult is stealing, there should be some sort of penalty so there are no repeats, and people reconsider not stealing. It's not fair to those who get their stuff stolen they work so hard for. I can see you are pro stealing, and that you yourself probably steal too. That's fine, cuz karma is a bitch. You wont know why, but you'll feel it.

 

Kom inte säg att det inte finns någon källa till det här för han som gjorde filmen hade inte heller någon källa, hans bevis är lika trovärdiga som dem här killens.

 

Hint: Ta aldrig en youtube kommentar som källa.

 

Angående det ovan: Vi hade båda olika åsikter. Jag tror den är sann och du tror den är falsk. Ingen av oss har bevis men ändå så tycker du att du har mer rätt. ( eftersom du sa att den lika gärna kan vara fake. )

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ihabba123

Fake eller ej, folk får ha olika åsikter och tankar. T.ex nån säger

- Halå den här är f*n på riktigt!

-Nej din idiot!

 

Folk ska kunna ha olika åsikter och tankar utan att nån säger idiot,dummer eller andra sådana onödiga ord.

Själv tycker jag att det ser falsk ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller inte riktigt med där. alla är inte idioter, folk som är i regeringen och folk som gillar regeringen, dem är idioter. Vanligt folk i Iran är emot all stening av folk och sånt här skit. Dem flesta är emot regeringen men säger dem det så blir dem torterade eller avrättade.

Förutom att Iran är en demokrati och om majoriteten av befolkningen skulle vara emot regeringen skulle de röstat fram en annan.

 

Jo visst, dem kan ju försöka att protestera och rösta fram en ny regering. Dem blir dödade ofc. Det har varit skit många protester och hälften av dem som varit i protesterna har blivit dödade.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ihabba123

1. Handduken. varför använder dom den? det är ju ett straff.

2. Varför fotograferar mannen?

3. Varför använder dom en bil, finns mycket lättare alternativ för dom.

4. Jag ser några kablar som hänger runt. Vad är det?

 

 

 

Det tycker jag ser fake ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Handduken. varför använder dom den? det är ju ett straff.

2. Varför fotograferar mannen?

3. Varför använder dom en bil, finns mycket lättare alternativ för dom.

4. Jag ser några kablar som hänger runt. Vad är det?

 

 

 

Det tycker jag ser fake ut.

1. Fängelse är också ett straff. Man får mat och sovplats i fängelset.

2. Vettefan, vad har det med saken att göra?

3. Som vad då? En slägga?

4. Det du syftar på med kablar liknar mer någon slags ståltråd som hänger ur bilen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inga bevis men ni verkar ju inte heller ha några bevis så det kan lika gärna vara fejk.

 

Så du är helt plötsligt värd mer eller något? Om ingen av oss har bevis så är det ju för f*n upp till var och en om vad denne ska tro.

 

... Okej? Jag fattar inte ett ord av det du sa.

 

 

 

agreed! People are so dumb these days. They don't realize it would stop so may from stealing. I wouldn't want to get my hand cut off, and therefore I will never steal in life. If I needed something I would ask, or I would work for it, or If I had to I would beg, but I would never steal. Just making a point. Also, since people are against this law, you'd rather get your things stolen. I can't even leave my laptop sitting out or else it would get stolen. Cuz penalty is so minor to none here.

 

Säger den här kommentaren nåt till er?

 

First off turns out this was a live show and the boy is fine, but that's asides from the point. I've never heard of a little kid stealing. If and youth or an adult is stealing, there should be some sort of penalty so there are no repeats, and people reconsider not stealing. It's not fair to those who get their stuff stolen they work so hard for. I can see you are pro stealing, and that you yourself probably steal too. That's fine, cuz karma is a bitch. You wont know why, but you'll feel it.

 

Kom inte säg att det inte finns någon källa till det här för han som gjorde filmen hade inte heller någon källa, hans bevis är lika trovärdiga som dem här killens.

 

Hint: Ta aldrig en youtube kommentar som källa.

 

Angående det ovan: Vi hade båda olika åsikter. Jag tror den är sann och du tror den är falsk. Ingen av oss har bevis men ändå så tycker du att du har mer rätt. ( eftersom du sa att den lika gärna kan vara fake. )

 

Jag har då aldrig sagt att jag tycker att jag har mer rätt, jag sa att den lika gärna kunde vara fake och med det menade jag att det kunde vara lika mycket fake som sant.

 

Btw, jag känner en som har fått foten överkörd av en bil utan att ens känna det, det var en olyckshändelse, fast det är inte säkert att hans arm vart krossad här heller. Det här är bara en teori så ni behöver inte säga så mycket om det.

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...