NightMaker Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Hur ska jag göra nu på level 70? asså fixa gear hur ska jag göra raidsen sejer att jag har för dåligt gear :( (btw tog 11days playtime) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Heroics & lvl 70 instances, köp lite gear från badges Skaffa inte s1 gladiator skit, kommer bara ge dig dåligt rykte <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 k, men.. Ska jag skaffa full '' Savange plate '' ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 S1 vapen går ju bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Heroics & lvl 70 instances, köp lite gear från badges Skaffa inte s1 gladiator skit, kommer bara ge dig dåligt rykte <_< S1 är en bra grund för kara, sen kan man så småningom geara upp där, har för mig att man kan fixa T4 via Kara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Börja somsagt med 70 instances/heroics och skaffa hyfsat bra gear så att du kan köra lite svårare instances, sen svårare sen raids osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 f*n har fått problem,.. Jag kan inte bli honored i Sha'tar bara 5999/6000 vad ska jag göra ? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 jag tror man måste köra heroic för att få mer rep Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Nej, hade samma problem, man måste döda ett mob i ngn av TK instanserna (varje mob ger 12 rep). Om du inte klarar dt själv så fåru fråga ngn om hjälp, men jag solade dt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 ok tack hur får jag rep till Keepers of time? måste man vara group? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Gör CoT instanser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 k, hur mycket rep för varje run? Lol hittar inte in till Time grejen :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg