Gäst Logfan Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Tjena. Undrar om det är någon här som är bra på att growla? Själv är jag jäkligt bra men har hållt på med det i ett år nu. Vad tycker ni om growl? Själv tycker jag att det är ett coolt sätt att sjunga på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Tjena. Undrar om det är någon här som är bra på att growla? Själv är jag jäkligt bra men har hållt på med det i ett år nu. Vad tycker ni om growl? Själv tycker jag att det är ett coolt sätt att sjunga på! Du är 11 år är du säker att du growlar rätt? -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Fick exakt samma tanke, går det att growla när man är 11 år? Man måste väl iaf komma igenom målbrottet först..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 (redigerat) Jag tycker att growl är coolt :P Jag vet hur man gör, men kan det inte ännu. Gillar dock ljusare skrik. Men som de andra så, går det verkligen att growla vid 11 års ålder? Redigerat 8 Juni 2008 av ThinkAboutIt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 ja, det går det, men när man har growlat igenom 3 sånger så börjar man bli hes som f*n.. Men ska spela in när jag growlar så ska ni få höra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 gör det, ska bli intresant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Det ser jag fram emot! :D Hur lång tid kommer det ta tills du har spelat inn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Jag Spelar in imorgon.. så jag lägger väl ut den vid 4! Ska Growla Till "I Will Kill You" av Cannibal Corpse! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Sänk ljudet i bakgrunden och använd headset när du gör det, annars kommer inte din röst höras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 ja, det går det, men när man har growlat igenom 3 sånger så börjar man bli hes som f*n.. Men ska spela in när jag growlar så ska ni få höra! Blir du hes gör du fel. Fortsätter du så kommer du till slut att förlora rösten eller åtminstonde skada den permanent. Du borde inte hålla på med sånt när du knappt kommit in i puberteten än, stämbanden är inte färdiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 (redigerat) ja, det går det, men när man har growlat igenom 3 sånger så börjar man bli hes som f*n.. Men ska spela in när jag growlar så ska ni få höra! Blir du hes gör du fel. Fortsätter du så kommer du till slut att förlora rösten eller åtminstonde skada den permanent. Du borde inte hålla på med sånt när du knappt kommit in i puberteten än, stämbanden är inte färdiga. Om du säger det så får jag väl ta det lite lugnare, men jag komemr ändå spela in.. Redigerat 8 Juni 2008 av Logfan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Om du ska ''spela inn'' så kan du väll göra en video så vi vet att det är du och inte någon annan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg