j0hn Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Badar med klassen gör väl dom flesta eller? Åker ni aldrig till simhallen eller något sånt? Det gör vi ganska ofta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 förut slog jag mig i sidan så jag svimma o drugnkna jag var under vattnet hela tiden när vi skulle gå såg lärarna mig liga i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 ja men då drunka du ju inte! du dog ju inte! Ja brukar simma me skolan 3g per termin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 det e skit tråkigt att bada med klassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 SKa ni eller har ni badat med klassen nån gång. Imorn ska vi till borås badet :D :D vi har åkte till lerum en gång i femman! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 i fyran åkte vi till badhuset varje måndag, numera inte så ofta men det händer att vi åker till paradisbadet i övik då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Hej! Vi åker aldrig och badar med klassen, eftersom inte alla kan simma. Förnärmad simmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 detsamma som jonas sa! vår lärare e rädd för att vi ska drunkna, men det har afktiskt hänt så det e väl kanske itte så kontstigt att han e orolig! Förnärmad simmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Jag åkte dit idag.det var kul :D ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 förut slog jag mig i sidan så jag svimma o drugnkna jag var under vattnet hela tiden när vi skulle gå såg lärarna mig liga i vattnet Vilken tur att du överlevde. :) Vi har badat några gånger.Igår till exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 HAHAHAHAHA VI BADAR VARANNAN VECKA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 hmm vi får aldrig... :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.