Garone Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Medelstor skillnad, vissa delar har lite större skillnad medans andra har lite mindre. Chest, Head och Shoulders har vad vid jag minns större skillnad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Man alla som har typ full glad då? kommer det att automatiskt att bli s2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Nej, man måste grinda nytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Nej, man måste grinda nytt.Varför det juste mot dom som just fått full s1 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 För att Blizzard har tunnelseende. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Dom som skaffar S1 nu blir ägda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Men asså f*n vad sämst.. -.- Varför kan dom inte bara ha kvar gladiator? f*n, j*vla skit blizzard.. Tänker inte på något,,, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 vadå? s1 kommer väl inte försvinna? det kommer förmodligen gå att köpa men billigare än förut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 vadå? s1 kommer väl inte försvinna? det kommer förmodligen gå att köpa men billigare än förut S1 kommer inte 'försvinna', men man kommer inte kunna köpa det mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Men asså f*n vad sämst.. -.- Varför kan dom inte bara ha kvar gladiator? f*n, j*vla skit blizzard.. Tänker inte på något,,,Klaga inte, förut så behövde man faktiskt köra ARENA för att skaffa ARENA gear, nu när s1 kom för honor så är spelet förstört iaf :p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Nej, man måste grinda nytt. Varför det juste mot dom som just fått full s1 :D Taskigt mot mig. :( Dom som skaffar S1 nu blir ägda. Jag blev ägd. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Dom som skaffar S1 nu blir ägda. Jag blev ägd. :( Jo, det är ju hemskt att man är tvungen att grinda om allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg