NossLoad Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Ja kommer i vinter ja lovar :P Jag också! Värkar inte finnas på fuska.se medlemmar här på DH. Aja, lövet_91, kom till D20;57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Någon av er på DH som har webkamera? Ladda ner yawcam.com. Det är någon annan på DH som använder det. Det är ett svenskt program. Jag har installerat det utan webkamera. Det är lättanvänt. Programet verkar bli bättre ganska snabbt då det fortfarande utvecklas. Nya funktioner tillkommer lite då och då. DET ÄR GRATIS Adressen till hans kamera på DH är www.dhcam.rookira.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Vill till Dreamhack ._. Men 104 mil ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag var i vintras.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag e här. D19:3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Ser du en kille med svart tröja och gråa mysbyxor, fimpen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jero1 Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag e här b 19 längs ut på kanten röd tröja ett flak jolt glasögon och sjal :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 (redigerat) Ser du en kille med svart tröja och gråa mysbyxor, fimpen? Tror det.. eller... ja e inte säker.. efterssom du sitter väl på andra sdan borden på nästa rad? Redigerat 15 Juni 2008 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jero1 Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Hehe riktigt kul här ju utom alla "mogna" som skriker HALLÅ!!! och kastar ägg :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Hehe riktigt kul här ju utom alla "mogna" som skriker HALLÅ!!! och kastar ägg :P Sant, D20 började med skiten :) Det är vi som alltid starta alla "hallå". Aja, ska dra på toa nu, brb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag Kommer... NOT! palla sitta och nörda sig på Dreamhack. Logfan, Har du ens Besökt Dreamhack ngn Gång? Själv så kommer jag på Winter istället, Sparar mina pengar till MetalTown Isället. Tror inte man behöver det för att veta att 10000 pers sitter i svettas och att det är hur varmt o äckligt som helst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jero1 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag Kommer... NOT! palla sitta och nörda sig på Dreamhack. Logfan, Har du ens Besökt Dreamhack ngn Gång? Själv så kommer jag på Winter istället, Sparar mina pengar till MetalTown Isället. Tror inte man behöver det för att veta att 10000 pers sitter i svettas och att det är hur varmt o äckligt som helst :D Inte ett dugg varmt här + 12000 pers :P hall b e nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.