smiledude Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 (redigerat) runescape är ju bara lite kul men jag har glömmt mitt namn på det hehe <_< Redigerat 27 Juni 2008 av smiledude Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Man betalar väl inte för CS eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 köpa det sen är det gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 köpa det sen är det gratis. Jaha, ni menar så... *Host* Klart man betalar för det då *Host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PIMPANGEL Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 RUNESCAPE ÄGER JU!!!!! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dane14 Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 RUNESCAPE ÄGER JU!!!!! :medieval: rs suger ju!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Jag har spelat slutade för ett tag sen dvs. 1½ år sen eller något sånt! Vart så trött på att bara sitta och trycka på musen och grejer, så det var då jag insåg att Runescape hade tagit över mitt liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Har börjat lite att spela igen.Jag vet inte varför. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Har börjat lite att spela igen.Jag vet inte varför. :o För du har troligen inget annat att göra på dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Runescape spelar man när man absolut inte har något att göra. Det segaste är att lvla tar sån j*vla tid. håller mig till cs, wc3 m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Adda mig tompa171. Använder mest RS bot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 RUNESCAPE ÄGER JU!!!!! :medieval: rs suger ju!!!! Inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.