knipan64 Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 hur vet du att livet ej är som ett sims spel?? det kan vara några som har skapat denna världen...grattis, du värkar ha en tro som du själv inte tror på =/ men isåfall om man följer den tron så e "Aldrig" och jag ett fusk som inte borde existera =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 det där lät... översätt, tack :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 om nu nån (kan kallas gud) skapa en värld där allt skulle vara som ett sims spel, att allt skulle vara som han ville och inget skulle kunna ändra det, så undrar jag vad jag gör här om jag inte stämmer in i spelet. e jag typ då en bugg eller ett fusk (det var ditt exempel så om du menar nått annat så får du nog förklara det för mig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 han/hon har då läggt till att rasen kan öka i mängd, mennade mer som ett sims onlinespel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 han/hon har då läggt till att rasen kan öka i mängd, mennade mer som ett sims onlinespel.T_T förlåt men det där var nog ett av de sämsta exemplen jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeWho Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Hejsan! Jag har hållt på med magi i snart 3 år, Tränat på det seriöst varje dag. älskar det! jag gör allt jag hinner. från korttrix till cups and balls! Det äldsta tricket på marknaden :D Jag undrar om någon annan här som trollar? eller är intresserad av magi. Kör dock med seriös magi, inte några tricks. du menar som Derren Brown? allt handlar om hjärnan. Haha, nej, nu pratar vi om äkta magi, talismaner m.m. Inte illusioner, t.ex. att kunna skapa en talisman som bringar dig lycka. jasså du^^ jag håller också på med den ricktiga sårtens men det e kompliserat och gör ibland ont =/ sån där magi har ett annat namn: s*tanism, riktig magi finns ej, allt är gjort med trådar, speglar, okända vinklar m.m om man använder blod och sånt så kallas det s*tanism ocg får folk att tro att ''äkta'' magi finns. HAHAHAHHAHAHA!! AHAHHA! TILLÅT MIG ATT SKRATTA! Håller på med sånt som knipan64 också, och du ska inte kommentera magins existens om du inte har provat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Street magic Real people..Real reactions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 color="#FF8C00"]Hejsan! Jag har hållt på med magi i snart 3 år, Tränat på det seriöst varje dag. älskar det! jag gör allt jag hinner. från korttrix till cups and balls! Det äldsta tricket på marknaden :D Jag undrar om någon annan här som trollar? eller är intresserad av magi.[/color] Kör dock med seriös magi, inte några tricks. du menar som Derren Brown? allt handlar om hjärnan. Haha, nej, nu pratar vi om äkta magi, talismaner m.m. Inte illusioner, t.ex. att kunna skapa en talisman som bringar dig lycka. jasså du^^ jag håller också på med den ricktiga sårtens men det e kompliserat och gör ibland ont =/ sån där magi har ett annat namn: s*tanism, riktig magi finns ej, allt är gjort med trådar, speglar, okända vinklar m.m om man använder blod och sånt så kallas det s*tanism ocg får folk att tro att ''äkta'' magi finns. Öhm, s*tanism har typ inget med detta att göra. Så du får nog motivera ditt svar lite. Däremot finns Shamanismen. Och den har jag då ingen som helst avsikt att säga emot. För mycket inom shamanismen är så pass genomtänkt att det skulle kunna funka(f*n vad kritik jag kommer att få för det sista jag skrev) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 kan typ 3 värdelösa trick!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Deni3ru Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 color="#FF8C00"]Hejsan! Jag har hållt på med magi i snart 3 år, Tränat på det seriöst varje dag. älskar det! jag gör allt jag hinner. från korttrix till cups and balls! Det äldsta tricket på marknaden :D Jag undrar om någon annan här som trollar? eller är intresserad av magi.[/color] Kör dock med seriös magi, inte några tricks. du menar som Derren Brown? allt handlar om hjärnan. Haha, nej, nu pratar vi om äkta magi, talismaner m.m. Inte illusioner, t.ex. att kunna skapa en talisman som bringar dig lycka. jasså du^^ jag håller också på med den ricktiga sårtens men det e kompliserat och gör ibland ont =/ sån där magi har ett annat namn: s*tanism, riktig magi finns ej, allt är gjort med trådar, speglar, okända vinklar m.m om man använder blod och sånt så kallas det s*tanism ocg får folk att tro att ''äkta'' magi finns. Öhm, s*tanism har typ inget med detta att göra. Precis, det finns nåt som kallas vit magi, svart magi är farliga grejjer som man ska hålla sig borta från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.