Garone Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Har sökt utan att hitta en linkande tråd, så jag gör en istället. Är det någon här mer än jag som lirar Age of Conan? Skriv gärna server, klass och level och vad ni tycker såhär långt. Själv lirar jag en 30 Dark Templar och en 44 Barbarian på Aquilonia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Började igår, har dock spelat WoW. Spelar på servern Fury, 17 Guardian, namn: Hytra. Kom in om du vill spela o snacka lite. Jag e "newbie" men man lär sig hyffsat snabbt. ses där isf ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Nja, har tillfälligt slutat med AoC nu. Tänker vänta tills jag får en ny dator som klarar av det på högsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 (redigerat) f*n AOC är grymt ska beställa snart!!!!!! PÅ HÖGSTA GRAFIK! Redigerat 23 Juni 2008 av HaSsE93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Har en Herald of Xotli i 25 på Ymir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Ska nog scamma en kinesisk scammer och beställa cdkeys online, kan man ladda ner själva klienten från deras hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Ska nog scamma en kinesisk scammer och beställa cdkeys online, kan man ladda ner själva klienten från deras hemsida?Det vet jag inte, men wAcKo du som sa att AoC sög och WoW ägde i ett annat forum för inte så länge sedan, vad har fått dig att ändra dig ? =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 f*n AOC är grymt ska beställa snart!!!!!! PÅ HÖGSTA GRAFIK! Väntar själv på en ny rig som jag ska kunna lira på högsta med. Asså, det går f*n att jämföras med Crysis när det ligger på högsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 f*n AOC är grymt ska beställa snart!!!!!! PÅ HÖGSTA GRAFIK! Väntar själv på en ny rig som jag ska kunna lira på högsta med. Asså, det går f*n att jämföras med Crysis när det ligger på högsta. Det är ju det man hoppas man kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 f*n AOC är grymt ska beställa snart!!!!!! PÅ HÖGSTA GRAFIK! Väntar själv på en ny rig som jag ska kunna lira på högsta med. Asså, det går f*n att jämföras med Crysis när det ligger på högsta. Det är ju det man hoppas man kan. Jodå, ska köpa en ganska 'överdriven' en som är före sin tid bara för att vara säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 f*n AOC är grymt ska beställa snart!!!!!! PÅ HÖGSTA GRAFIK! Väntar själv på en ny rig som jag ska kunna lira på högsta med. Asså, det går f*n att jämföras med Crysis när det ligger på högsta. Det är ju det man hoppas man kan. Jodå, ska köpa en ganska 'överdriven' en som är före sin tid bara för att vara säker. Du går och kräver att nvida ger dig deras allra senaste som inte släppts än, kräver samma processor och ett moderkrot till det från Amd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 f*n AOC är grymt ska beställa snart!!!!!! PÅ HÖGSTA GRAFIK! Väntar själv på en ny rig som jag ska kunna lira på högsta med. Asså, det går f*n att jämföras med Crysis när det ligger på högsta. Det är ju det man hoppas man kan. Jodå, ska köpa en ganska 'överdriven' en som är före sin tid bara för att vara säker. Du går och kräver att nvida ger dig deras allra senaste som inte släppts än, kräver samma processor och ett moderkrot till det från Amd Va? < _ < Jag har väl inte krävt någonting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.