Hoppa till innehåll

Age Of Conan


Garone

Rekommendera inlägg

Har sökt utan att hitta en linkande tråd, så jag gör en istället.

 

Är det någon här mer än jag som lirar Age of Conan? Skriv gärna server, klass och level och vad ni tycker såhär långt.

 

Själv lirar jag en 30 Dark Templar och en 44 Barbarian på Aquilonia.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ska nog scamma en kinesisk scammer och beställa cdkeys online, kan man ladda ner själva klienten från deras hemsida?

Det vet jag inte, men wAcKo du som sa att AoC sög och WoW ägde i ett annat forum för inte så länge sedan, vad har fått dig att ändra dig ?

 

=))

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f*n AOC är grymt ska beställa snart!!!!!! PÅ HÖGSTA GRAFIK!

Väntar själv på en ny rig som jag ska kunna lira på högsta med. Asså, det går f*n att jämföras med Crysis när det ligger på högsta.

 

Det är ju det man hoppas man kan.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f*n AOC är grymt ska beställa snart!!!!!! PÅ HÖGSTA GRAFIK!

 

Väntar själv på en ny rig som jag ska kunna lira på högsta med. Asså, det går f*n att jämföras med Crysis när det ligger på högsta.

 

Det är ju det man hoppas man kan.

 

Jodå, ska köpa en ganska 'överdriven' en som är före sin tid bara för att vara säker.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f*n AOC är grymt ska beställa snart!!!!!! PÅ HÖGSTA GRAFIK!

 

Väntar själv på en ny rig som jag ska kunna lira på högsta med. Asså, det går f*n att jämföras med Crysis när det ligger på högsta.

 

Det är ju det man hoppas man kan.

 

Jodå, ska köpa en ganska 'överdriven' en som är före sin tid bara för att vara säker.

 

Du går och kräver att nvida ger dig deras allra senaste som inte släppts än, kräver samma processor och ett moderkrot till det från Amd

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f*n AOC är grymt ska beställa snart!!!!!! PÅ HÖGSTA GRAFIK!

 

Väntar själv på en ny rig som jag ska kunna lira på högsta med. Asså, det går f*n att jämföras med Crysis när det ligger på högsta.

 

Det är ju det man hoppas man kan.

 

Jodå, ska köpa en ganska 'överdriven' en som är före sin tid bara för att vara säker.

 

Du går och kräver att nvida ger dig deras allra senaste som inte släppts än, kräver samma processor och ett moderkrot till det från Amd

 

Va? < _ < Jag har väl inte krävt någonting?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...