YthaN Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Nepp, man får bara drinking-capen. Gratis mount var för pre-orders. drinking-capen fick jag gratis av funcom endå så inget med den. Err, det var lite skumt. Var du tidig och spela ?? Jag menar många vill ha den men inga får den för det vara bara för de som spelade beta. Jag vill ha den... ^^ Jag tycker det är lite segt att man får första cloaken i lvl 40. Charen ser såå mkt bättre ut me cloak/back. Men men, inte mkt att göra åt det. Förlåt att detta inte ingår i ämnet.. =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Nepp, man får bara drinking-capen. Gratis mount var för pre-orders. drinking-capen fick jag gratis av funcom endå så inget med den. Err, det var lite skumt. Var du tidig och spela ?? Jag menar många vill ha den men inga får den för det vara bara för de som spelade beta. Jag vill ha den... ^^ Jag tycker det är lite segt att man får första cloaken i lvl 40. Charen ser såå mkt bättre ut me cloak/back. Men men, inte mkt att göra åt det. Förlåt att detta inte ingår i ämnet.. =)) Den första capen är riktigt bra också. Man får den i en quest i Sanctum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Det var något sånt , tack för att du och många andra stött oss bla bla bla. Här får du en kod till en cape för gratis öl/vin som du bara behöver lägga till på ditt funcom acc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Det var något sånt , tack för att du och många andra stött oss bla bla bla. Här får du en kod till en cape för gratis öl/vin som du bara behöver lägga till på ditt funcom acc. Stötte du på Funcom?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Det var något sånt , tack för att du och många andra stött oss bla bla bla. Här får du en kod till en cape för gratis öl/vin som du bara behöver lägga till på ditt funcom acc. Stötte du på Funcom?! Nä inte på det viset du menar, men det var någoting om att dom ville tacak alla som hjälpt dom bla bbla bla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Det var något sånt , tack för att du och många andra stött oss bla bla bla. Här får du en kod till en cape för gratis öl/vin som du bara behöver lägga till på ditt funcom acc. Stötte du på Funcom?! Nä inte på det viset du menar, men det var någoting om att dom ville tacak alla som hjälpt dom bla bbla bla Vad hade du gjort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Det var något sånt , tack för att du och många andra stött oss bla bla bla. Här får du en kod till en cape för gratis öl/vin som du bara behöver lägga till på ditt funcom acc. Stötte du på Funcom?! Nä inte på det viset du menar, men det var någoting om att dom ville tacak alla som hjälpt dom bla bbla bla Vad hade du gjort då? Vad jag minns reggat ett acc och velat ha nyhetsbrevet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Det var något sånt , tack för att du och många andra stött oss bla bla bla. Här får du en kod till en cape för gratis öl/vin som du bara behöver lägga till på ditt funcom acc. Stötte du på Funcom?! Nä inte på det viset du menar, men det var någoting om att dom ville tacak alla som hjälpt dom bla bbla bla Vad hade du gjort då? Vad jag minns reggat ett acc och velat ha nyhetsbrevet ' Jag kan inte regga står att jag behöver en timecard :( vet du hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.