Garone Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag tycker du borde köpa en ny dator istället. Du kan få en riktigt bra dator för runt 6000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 (redigerat) Exakt, så vi köper nog en ny dator :) Dessutom har den här typ 10 virus xD Redigerat 15 Juni 2008 av gurragu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 ehh ja lite ofT men det händer typ samma sak när jag spelat icytower och ska splea ett spel från blizzard men det blir massatjocka svart/genomskinliga(staving?) som går uppåt över skärmen hela tiden och på WoW så e det så illa att bilden fyttar sig över knapparna så man hittar inte avstängnings knappen. detta försvinner inet fören jag har startat över datan, nån som vet varför och hur jag ska göra så jag inte behöver starta om datan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 ehh ja lite ofT men det händer typ samma sak när jag spelat icytower och ska splea ett spel från blizzard men det blir massatjocka svart/genomskinliga(staving?) som går uppåt över skärmen hela tiden och på WoW så e det så illa att bilden fyttar sig över knapparna så man hittar inte avstängnings knappen. detta försvinner inet fören jag har startat över datan, nån som vet varför och hur jag ska göra så jag inte behöver starta om datan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Varför skriver du två ggr i rad? Men kolla några av sakerna de sagt, t.ex. skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Kanske ett virus som gör så skärmen blir konstig. Men tror de är grafikkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Varför skriver du två ggr i rad? Men kolla några av sakerna de sagt, t.ex. skärmen ehh det blec dubbelpost men vet int vaför... men det e inget fel på skärmen det blir bara så när jag spelar icy tower och slaget om midgård... det är rätt jobbigt när man ska lire wc3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Varför skriver du två ggr i rad? Men kolla några av sakerna de sagt, t.ex. skärmen ehh det blec dubbelpost men vet int vaför... men det e inget fel på skärmen det blir bara så när jag spelar icy tower och slaget om midgård... det är rätt jobbigt när man ska lire wc3... Vadå inget fel på skärmen? Låter precis som att du säger: Att ha streck över hela skärmen är helt normalt. :blink: Du kanske borde kolla din skärm eller grafikkort, eller möjligtvis din hjärna. :rolleyes: ;) Att kolla hjärnan var ju på skoj, jag säger detta för jag vill inte bli anmäld. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Varför skriver du två ggr i rad? Men kolla några av sakerna de sagt, t.ex. skärmen ehh det blec dubbelpost men vet int vaför... men det e inget fel på skärmen det blir bara så när jag spelar icy tower och slaget om midgård... det är rätt jobbigt när man ska lire wc3... Vadå inget fel på skärmen? Låter precis som att du säger: Att ha streck över hela skärmen är helt normalt. :blink: Du kanske borde kolla din skärm eller grafikkort, eller möjligtvis din hjärna. :rolleyes: ;) Att kolla hjärnan var ju på skoj, jag säger detta för jag vill inte bli anmäld. :) jag kan ta ett skämt...skulle kanske beskirva det som fält istället för streck men dom flimrar över skärmen men om man prt scr så ser man inte dom.... och detta händer bara när jag har spelar icy tower eller slaget om midgård och bara på blizzard spel.... så det kan inte vara nått med skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Okej, det har aldrig hänt mig så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.