DiRtY Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 tja jag skulle hyra en film idag men så kunde jag då f*n inte komma på vad den som jag hade tämnkt hyra hette, fodralet e typ grått och där e frihetsguddinan men man ser bara facklan för resten är täckt av vatten. den handlar om att nån stad i usa blir översvämad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 The Day After Tomorrow ?? new york blir översvämmatav en flodvåg och sen blir det kallt, jättekallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 The Day After Tomorrow ?? new york blir översvämmatav en flodvåg och sen blir det kallt, jättekallt Jepp det är den. Tänkte precis säga de. http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php...s&&ref= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Älskar den filmen!! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag med. Den är skitbra. Men kanske lite fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 ehh ja typ almänt borde det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Flyttar till rätt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Cloverfield? Det är frihetsgudinnan på fodralet, och hennes huvud är bortsprängt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Nä, typ alla har ju redan sagt det: Day After Tomorrow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Ja det är nog troligast att det är Day after tomorrow, Men efter som att du sa att det var vatten kan det okså vara Flood ( Fast det är England ) Eller CloverField. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.