ELF Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Laddar ni ner FireFox 3 imorgon den 17 juni? Jag kommer göra det så fort jag har vaknat och ätit frukost, om det finns ute då så att säga... Haha, så extremt nördigt. Download Day känns som något stort... Jag är nästan virgin när det gäller FF3. Jag har testat betan, men det strulade då FF2 och FF3 störde varandra. Så jag tog bort betan. Sen dess har jag bestämt mig för att vänta på den riktiga versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) Fick också problem när de störde varanda men det är klart man ska ha FF3 när det kommer men måste bara se till så att FireFTP och FireBug fungerar på 3:an innan jag skaffar det. /*Kollade precis FireBug och dom har redan gjort en uppdatering till FF3. */ Redigerat 16 Juni 2008 av TecWizard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Klart man ska skaffa. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Orka det! :P Går nog skapligt segt om ALLA ska ladda ner det på samma gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Orka det! :P Går nog skapligt segt om ALLA ska ladda ner det på samma gång! Klart att det kommer sega om alla laddar ner det sammtidigt. Du får väl ladda ner det senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Ja, typ en vecka senare, kanske, när allt har lungnat ner sig... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 gaah, då hjälper du inte till med rekordet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 jag ska ladda ner det imorgon klockan sex på morgonen svensk tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Självklart att man ska..Ska vara först :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Det finns väl nu redan så att man kan ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Var laddar man ner det? På mozilla.com eller? Där finns ju sån nu Download Firefox 2. någonting. Komer där stå Download Firefox 3.0 imorgon eller? Ska man avinstallera FF 2. innan man installerar det nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-rc.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.