Superharry05 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Hej har nån någit bra ställe i member välden som man kan döda saker mellan combat 20-90 (jag är combat lvl 68) och göra roliga saker på (ge gärna exembel). :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag har några tips, om du vill ha kul skaffa ring of duelling och teleportera till Castle Wars, men ta av capen och helmet eller vad nu nu har på huvudet och ryggen.. Det är väldigt kul. Tips för träning: Börja Creatures of fenkenstrain och när du gjort lite kommer du till experiments i lvl.28 dom är väldigt bra exp även för hög lvlade, för dom har 100hp och dom skadar nästan ingenting! Andra tips på roliga saker du kan göra: Skillcape, ja det är väldigt populärt, om du vill ha en så föreslår jag fletch som jag ska skaffa för du har en chans att få tillbaks alla pengar du slösat på det men med cook tex. förlorar du bara.. men får ändå tillbaks lite, ja det är nog dom lättaste skillsen.. Men finns ju även hunter som är väldigt bra att tjäna på tro det eller ej.. Men red chincompas säljs verkligen bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Börja med slayer, då får du döda en massa olika monster som är anpassande för din combat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superharry05 Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag har några tips, om du vill ha kul skaffa ring of duelling och teleportera till Castle Wars, men ta av capen och helmet eller vad nu nu har på huvudet och ryggen.. Det är väldigt kul. Tips för träning: Börja Creatures of fenkenstrain och när du gjort lite kommer du till experiments i lvl.28 dom är väldigt bra exp även för hög lvlade, för dom har 100hp och dom skadar nästan ingenting! Andra tips på roliga saker du kan göra: Skillcape, ja det är väldigt populärt, om du vill ha en så föreslår jag fletch som jag ska skaffa för du har en chans att få tillbaks alla pengar du slösat på det men med cook tex. förlorar du bara.. men får ändå tillbaks lite, ja det är nog dom lättaste skillsen.. Men finns ju även hunter som är väldigt bra att tjäna på tro det eller ej.. Men red chincompas säljs verkligen bra Tack för tipset. Vet du något bra sätt att t :thanks: jäna pengar på om man är member. jag har aldrig varit det men jag ska snart så om du har något annat bra tips så kan du seja det också :-D adda mig på msn om du har så kan vi ju prata lite mer där.([email protected]) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Gå och döda Cockroach soilders lovar du får mycket pengar =) Jag fick flera 100k av dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superharry05 Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag har några tips, om du vill ha kul skaffa ring of duelling och teleportera till Castle Wars, men ta av capen och helmet eller vad nu nu har på huvudet och ryggen.. Det är väldigt kul. Tips för träning: Börja Creatures of fenkenstrain och när du gjort lite kommer du till experiments i lvl.28 dom är väldigt bra exp även för hög lvlade, för dom har 100hp och dom skadar nästan ingenting! Andra tips på roliga saker du kan göra: Skillcape, ja det är väldigt populärt, om du vill ha en så föreslår jag fletch som jag ska skaffa för du har en chans att få tillbaks alla pengar du slösat på det men med cook tex. förlorar du bara.. men får ändå tillbaks lite, ja det är nog dom lättaste skillsen.. Men finns ju även hunter som är väldigt bra att tjäna på tro det eller ej.. Men red chincompas säljs verkligen bra Tack men jag har aldrig varit member så jag vet inte riktigt hur man gör om du skulle kunna berätta lite så skulle det vara snällt :thanks: Gå och döda Cockroach soilders lovar du får mycket pengar =) Jag fick flera 100k av dem ok tack men var finns dom. om du sejer så kan jag ju leta på kartan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag har några tips, om du vill ha kul skaffa ring of duelling och teleportera till Castle Wars, men ta av capen och helmet eller vad nu nu har på huvudet och ryggen.. Det är väldigt kul. Tips för träning: Börja Creatures of fenkenstrain och när du gjort lite kommer du till experiments i lvl.28 dom är väldigt bra exp även för hög lvlade, för dom har 100hp och dom skadar nästan ingenting! Andra tips på roliga saker du kan göra: Skillcape, ja det är väldigt populärt, om du vill ha en så föreslår jag fletch som jag ska skaffa för du har en chans att få tillbaks alla pengar du slösat på det men med cook tex. förlorar du bara.. men får ändå tillbaks lite, ja det är nog dom lättaste skillsen.. Men finns ju även hunter som är väldigt bra att tjäna på tro det eller ej.. Men red chincompas säljs verkligen bra ring of duelling kan man inte fara till clan wars till jue..det är games necklace eller hur de nu skrivs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jag har några tips, om du vill ha kul skaffa ring of duelling och teleportera till Castle Wars, men ta av capen och helmet eller vad nu nu har på huvudet och ryggen.. Det är väldigt kul. Tips för träning: Börja Creatures of fenkenstrain och när du gjort lite kommer du till experiments i lvl.28 dom är väldigt bra exp även för hög lvlade, för dom har 100hp och dom skadar nästan ingenting! Andra tips på roliga saker du kan göra: Skillcape, ja det är väldigt populärt, om du vill ha en så föreslår jag fletch som jag ska skaffa för du har en chans att få tillbaks alla pengar du slösat på det men med cook tex. förlorar du bara.. men får ändå tillbaks lite, ja det är nog dom lättaste skillsen.. Men finns ju även hunter som är väldigt bra att tjäna på tro det eller ej.. Men red chincompas säljs verkligen bra Tack för tipset. Vet du något bra sätt att t :thanks: jäna pengar på om man är member. jag har aldrig varit det men jag ska snart så om du har något annat bra tips så kan du seja det också :-D adda mig på msn om du har så kan vi ju prata lite mer där.([email protected]) Om du gör questet Priest Of Peril eller något sånt, så kan du komma till Canifis, om du har tex. 9k Så kan du göra det till runt 70k på ett bra sätt som jag kan ;D Jo, när du är i canifis gå till mat affären och köp 27 raw chicken's för 9gp ea. Håll på tills du inte har mer pengar, stick till GE och sälj, blir sålt riktigt snabbt faktiskt. Om det inte blir sålt så testa sätta på lowest price, du får iaf mer än vad du betala för det. Upprpa processen om du vill ha mer pengar, P.S. kan ta ett bra tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jag har några tips, om du vill ha kul skaffa ring of duelling och teleportera till Castle Wars, men ta av capen och helmet eller vad nu nu har på huvudet och ryggen.. Det är väldigt kul. Tips för träning: Börja Creatures of fenkenstrain och när du gjort lite kommer du till experiments i lvl.28 dom är väldigt bra exp även för hög lvlade, för dom har 100hp och dom skadar nästan ingenting! Andra tips på roliga saker du kan göra: Skillcape, ja det är väldigt populärt, om du vill ha en så föreslår jag fletch som jag ska skaffa för du har en chans att få tillbaks alla pengar du slösat på det men med cook tex. förlorar du bara.. men får ändå tillbaks lite, ja det är nog dom lättaste skillsen.. Men finns ju även hunter som är väldigt bra att tjäna på tro det eller ej.. Men red chincompas säljs verkligen bra Tack för tipset. Vet du något bra sätt att t :thanks: jäna pengar på om man är member. jag har aldrig varit det men jag ska snart så om du har något annat bra tips så kan du seja det också :-D adda mig på msn om du har så kan vi ju prata lite mer där.([email protected]) Om du gör questet Priest Of Peril eller något sånt, så kan du komma till Canifis, om du har tex. 9k Så kan du göra det till runt 70k på ett bra sätt som jag kan ;D Jo, när du är i canifis gå till mat affären och köp 27 raw chicken's för 9gp ea. Håll på tills du inte har mer pengar, stick till GE och sälj, blir sålt riktigt snabbt faktiskt. Om det inte blir sålt så testa sätta på lowest price, du får iaf mer än vad du betala för det. Upprpa processen om du vill ha mer pengar, P.S. kan ta ett bra tag. aah ok,läste fel..sorry..men clan wars är bättre än castle wars :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superharry05 Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jag har några tips, om du vill ha kul skaffa ring of duelling och teleportera till Castle Wars, men ta av capen och helmet eller vad nu nu har på huvudet och ryggen.. Det är väldigt kul. Tips för träning: Börja Creatures of fenkenstrain och när du gjort lite kommer du till experiments i lvl.28 dom är väldigt bra exp även för hög lvlade, för dom har 100hp och dom skadar nästan ingenting! Andra tips på roliga saker du kan göra: Skillcape, ja det är väldigt populärt, om du vill ha en så föreslår jag fletch som jag ska skaffa för du har en chans att få tillbaks alla pengar du slösat på det men med cook tex. förlorar du bara.. men får ändå tillbaks lite, ja det är nog dom lättaste skillsen.. Men finns ju även hunter som är väldigt bra att tjäna på tro det eller ej.. Men red chincompas säljs verkligen bra Tack för tipset. Vet du något bra sätt att t :thanks: jäna pengar på om man är member. jag har aldrig varit det men jag ska snart så om du har något annat bra tips så kan du seja det också :-D adda mig på msn om du har så kan vi ju prata lite mer där.([email protected]) Om du gör questet Priest Of Peril eller något sånt, så kan du komma till Canifis, om du har tex. 9k Så kan du göra det till runt 70k på ett bra sätt som jag kan ;D Jo, när du är i canifis gå till mat affären och köp 27 raw chicken's för 9gp ea. Håll på tills du inte har mer pengar, stick till GE och sälj, blir sålt riktigt snabbt faktiskt. Om det inte blir sålt så testa sätta på lowest price, du får iaf mer än vad du betala för det. Upprpa processen om du vill ha mer pengar, P.S. kan ta ett bra tag. aah ok,läste fel..sorry..men clan wars är bättre än castle wars :P ok :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) sorry skrev i misstag Redigerat 17 Juni 2008 av Burkan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superharry05 Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 sorry skrev i misstaggör inet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg