addeB Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 (redigerat) Skulle vara jävligt sjysst om det kom ett nytt Elder Scrolls spel som var mer likt Morrowind... men av dom spelen som man vet ska komma ut har jag inte den blekaste. :/ Fallout 3 skapas ju av skaparna av Oblivion så det kanske kommer bli någolunda likt i sättet att spela :D Vet men är inte Fallout ett helt annat slags spel än Elder Scrolls? :STyckte att Morrowind var bättre än Oblivion så menade att jag hoppas att nästa spel är mer likt det, allt var så förenklat i oblivion. mm morrowind var bättre (men oblivion är kul med) men har inte hört om nåt sånt så det blir gh4 fable2 och expansionerna till GTA 4... (och diablo 3 men det är ju inte till 360) Redigerat 6 Juli 2008 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Skulle vara jävligt sjysst om det kom ett nytt Elder Scrolls spel som var mer likt Morrowind... men av dom spelen som man vet ska komma ut har jag inte den blekaste. :/ Fallout 3 skapas ju av skaparna av Oblivion så det kanske kommer bli någolunda likt i sättet att spela :D Vet men är inte Fallout ett helt annat slags spel än Elder Scrolls? :S Tyckte att Morrowind var bättre än Oblivion så menade att jag hoppas att nästa spel är mer likt det, allt var så förenklat i oblivion. mm morrowind var bättre (men oblivion är kul med) men har inte hört om nåt sånt så det blir gh4 fable2 och expansionerna till GTA 4... (och diablo 3 men det är ju inte till 360) dom borde göra om morrowind :lol: bättre grafik och lite mer quests och skit :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Skulle vara jävligt sjysst om det kom ett nytt Elder Scrolls spel som var mer likt Morrowind... men av dom spelen som man vet ska komma ut har jag inte den blekaste. :/ Fallout 3 skapas ju av skaparna av Oblivion så det kanske kommer bli någolunda likt i sättet att spela :D Vet men är inte Fallout ett helt annat slags spel än Elder Scrolls? :S Tyckte att Morrowind var bättre än Oblivion så menade att jag hoppas att nästa spel är mer likt det, allt var så förenklat i oblivion. mm morrowind var bättre (men oblivion är kul med) men har inte hört om nåt sånt så det blir gh4 fable2 och expansionerna till GTA 4... (och diablo 3 men det är ju inte till 360) dom borde göra om morrowind :lol: bättre grafik och lite mer quests och skit :) ja och med dom raserna som finns på oblivion :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Skulle vara jävligt sjysst om det kom ett nytt Elder Scrolls spel som var mer likt Morrowind... men av dom spelen som man vet ska komma ut har jag inte den blekaste. :/ Fallout 3 skapas ju av skaparna av Oblivion så det kanske kommer bli någolunda likt i sättet att spela :D Vet men är inte Fallout ett helt annat slags spel än Elder Scrolls? :S Tyckte att Morrowind var bättre än Oblivion så menade att jag hoppas att nästa spel är mer likt det, allt var så förenklat i oblivion. mm morrowind var bättre (men oblivion är kul med) men har inte hört om nåt sånt så det blir gh4 fable2 och expansionerna till GTA 4... (och diablo 3 men det är ju inte till 360) dom borde göra om morrowind :lol: bättre grafik och lite mer quests och skit :) ja och med dom raserna som finns på oblivion :P Ja man kan nog med säkerhet säga att ett till spel kommer komma ut i " The elder scrolls " Serien. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
badankan Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Mafia2 och Gears of war 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Gta Online, Saints Row 2 och Star Wars The Force Unleashed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Mafia2 och Gears of war 2 Längtar okså till Gears of war 2, Men mest till Fallout 3, :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 ~Offtopic rensat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Skulle vara jävligt sjysst om det kom ett nytt Elder Scrolls spel som var mer likt Morrowind... men av dom spelen som man vet ska komma ut har jag inte den blekaste. :/ Fallout 3 skapas ju av skaparna av Oblivion så det kanske kommer bli någolunda likt i sättet att spela :D Vet men är inte Fallout ett helt annat slags spel än Elder Scrolls? :S Tyckte att Morrowind var bättre än Oblivion så menade att jag hoppas att nästa spel är mer likt det, allt var så förenklat i oblivion. mm morrowind var bättre (men oblivion är kul med) men har inte hört om nåt sånt så det blir gh4 fable2 och expansionerna till GTA 4... (och diablo 3 men det är ju inte till 360) dom borde göra om morrowind :lol: bättre grafik och lite mer quests och skit :) ja och med dom raserna som finns på oblivion :P Har du spelat Morrowind? Samma raser... Spelet är dock (enligt mig) 100 gånger större och bättre än Oblivion, mer factions, vapen och armor typer, längre main quest med mera, enda nackdelen är grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Vafan!? http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=25980 Fallout 3 blir mer och mer likt Oblivion. *Suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Skulle vara jävligt sjysst om det kom ett nytt Elder Scrolls spel som var mer likt Morrowind... men av dom spelen som man vet ska komma ut har jag inte den blekaste. :/ Fallout 3 skapas ju av skaparna av Oblivion så det kanske kommer bli någolunda likt i sättet att spela :D Vet men är inte Fallout ett helt annat slags spel än Elder Scrolls? :S Tyckte att Morrowind var bättre än Oblivion så menade att jag hoppas att nästa spel är mer likt det, allt var så förenklat i oblivion. mm morrowind var bättre (men oblivion är kul med) men har inte hört om nåt sånt så det blir gh4 fable2 och expansionerna till GTA 4... (och diablo 3 men det är ju inte till 360) dom borde göra om morrowind :lol: bättre grafik och lite mer quests och skit :) ja och med dom raserna som finns på oblivion :P Har du spelat Morrowind? Samma raser... Spelet är dock (enligt mig) 100 gånger större och bättre än Oblivion, mer factions, vapen och armor typer, längre main quest med mera, enda nackdelen är grafiken. det går rykten om ett elder scrolls online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Vafan!? http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=25980 Fallout 3 blir mer och mer likt Oblivion. *Suck* Spel kan inte repeteras om och om igen, utan jag tycker det är bra att de gör lite progress på Fallout serien. OnT: Nu börjar jag faktist längta lite smått till D3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.