MentalogisT Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Kung fu panda :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Halo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 har bestämt för mig att det var Call of Duty 2, i ett varuhus. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 HALO 3 :D köpte samma da som xboxet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XboX360PwNage Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 fick det i julas med 3 spel colin mcrae dirt , project gotham racing 3 , stuntman ignition dock var colin mcrae dirt det första och kom långt på den tiden jag spelade när jag kom hem från min moster :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Viva Pinata och Forza Motorsport 2... Det var dom jag fick med hade inte råd att köpa med nåt spel så det fick bli dom xD Forza Motorsport 2 Var ganska kul men viva pinata va skit X( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Kung fu panda. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 ja det första spelet jag spelade var ju Halo 1 på vanligt Xbox alltså inte xbox360 utan detta Men om ni syftar på 360 så ja Det var Gta IV det :D har inte det kvar längre dock :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 det första jag spelade var Kung Fu Panda :P på julafton 2008 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Gta IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban88 Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Kameo Elements Of Power :D Skit bra spel hoppas verkligen d kmr en uppföljare! BTW Det var 2 november 2005 (release dagen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Kameo Elements Of Power :D Skit bra spel hoppas verkligen d kmr en uppföljare! BTW Det var 2 november 2005 (release dagen) Och du tror inte att det skulle komma en uppföljare så hade det redan släppts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.