knipan64 Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Little Big Adventur 2. Hållbarhet e drygt 11 år nu =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
N1ck3 Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 (redigerat) Då är det nog dark cloud Redigerat 27 Juni 2008 av freakynicke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 World Of Warcraft... alla av dem :medieval: Du borde nog läsa rubriken igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 dungeon keepers Det är solklart dungeon keeper, precis som wacko sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 MightyMe har mitt ord. Pariah var nog det första spelet som jag tyckte var skit grymt.. Efter Half-life 2 x) Mina favvisar som massa känner till är ju Orangebox med portal, halflife trilogin. Portal är skit kult samma med HL2,ep1,ep2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 MightyMe har mitt ord. Pariah var nog det första spelet som jag tyckte var skit grymt.. Efter Half-life 2 x) Mina favvisar som massa känner till är ju Orangebox med portal, halflife trilogin. Portal är skit kult samma med HL2,ep1,ep2 ._. Verkar bara vara jag som tyckte att portal rent utav sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 wut?! Portal va skit roligt fast klara det på 20 minuter men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Dungeon Keepers är ju förhållandevis känt. Sen är det ju nästan kriminellt att inte gilla Portal, Garone. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Big Money Deluxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zorrax Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Peggle. Peggle é ju ett PoPcap spel från steam xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 dungeon keepersdet var jävligt roligt när amn var mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SanitaryMO Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 WALL-E Dom har inte ens börjat göra reklam för filmen här vad jag vet. Köpte spelet när jag var i USA i torsdags. I USA började filmen visas i förrgår. Kul att ha ett spel som ni svenskar inte ens vet om *skrattar så att han ramlar av stolen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.