Superharry05 Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jag undrar om det finns ett quest eller något ställe i RS som man kan få Zamorak rustning?(både member världen och vanliga världen) En som jag känner lite har zamorak men jag tror inte han skulle ha råd att köpa det. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Nej det ska inte finnas något sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Så länge du inte sticker till bounty och hittar någon där inne med zammy(vilket du inte gör) och pkar dom.. Eller om du kör stake på duel arena.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 gör ju bara att staka 3k max.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 gör ju bara att staka 3k max.. ja om motståndaren inte stakar något.. Men om han stakar något som är lika mycket värt går det ju :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) Hörde att det gick att skaffa det i Mage Arena Högst uppe i wilderness man skulle döda massor med monster så fick man välja... Eller om man är member blandar man zamorak wine med en potion så går det... Redigerat 17 Juni 2008 av Numby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Hörde att det gick att skaffa det i Mage Arena Högst uppe i wilderness man skulle döda massor med monster så fick man välja... Eller om man är member blandar man zamorak wine med en potion så går det... Nää det där är zamorak staff du snackar om.. och Mage Arena är ju bara members.. Men vad menar du med zamorak wine? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 asså herregud ingen har skrivit att man behöer göra treacher trail lvl 3 för att få zammy armor men det är dock random.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) Du menar Treasure trail? Njae detta är nog kanske inte omöjligt för han men han måste döda för treasure trail grejen, och zammy är på high och då måste han typ döda något hög lvlat.. Redigerat 17 Juni 2008 av Zeq0Zeq0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Du menar Treasure trail? Njae detta är nog omöjligt för en lvl3 för dom måste döda för treasure trail grejen, och zammy är på high och då måste han typ döda något hög lvlat.. ehh ja e dålig på att stava...asså jag mena treasure trail lvl3... och ja det är omöjligt för en lvl 3 för du msåte antingen döda en mage of zamorak eller saradomin + att man måste få tag på en först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Du menar Treasure trail? Njae detta är nog omöjligt för en lvl3 för dom måste döda för treasure trail grejen, och zammy är på high och då måste han typ döda något hög lvlat.. ehh ja e dålig på att stava...asså jag mena treasure trail lvl3... och ja det är omöjligt för en lvl 3 för du msåte antingen döda en mage of zamorak eller saradomin + att man måste få tag på en först Sorry, jag tänkte fel ja jag kom på att du mena lvl.3 treasure trail men jag ändrade :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Man kan köpa Zamorak armour i grand exchange, inte så dyrt heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg