Hoppa till innehåll

Runescape Zamorak


Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hörde att det gick att skaffa det i Mage Arena Högst uppe i wilderness man skulle döda massor med monster så fick man välja...

Eller om man är member blandar man zamorak wine med en potion så går det...

Redigerat av Numby
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hörde att det gick att skaffa det i Mage Arena Högst uppe i wilderness man skulle döda massor med monster så fick man välja...

Eller om man är member blandar man zamorak wine med en potion så går det...

Nää det där är zamorak staff du snackar om.. och Mage Arena är ju bara members..

 

Men vad menar du med zamorak wine?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du menar Treasure trail?

 

Njae detta är nog kanske inte omöjligt för han men han måste döda för treasure trail grejen, och zammy är på high och då måste han typ döda något hög lvlat..

Redigerat av Zeq0Zeq0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du menar Treasure trail?

 

Njae detta är nog omöjligt för en lvl3 för dom måste döda för treasure trail grejen, och zammy är på high och då måste han typ döda något hög lvlat..

ehh ja e dålig på att stava...

asså jag mena treasure trail lvl3... och ja det är omöjligt för en lvl 3 för du msåte antingen döda en mage of zamorak eller saradomin + att man måste få tag på en först

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du menar Treasure trail?

 

Njae detta är nog omöjligt för en lvl3 för dom måste döda för treasure trail grejen, och zammy är på high och då måste han typ döda något hög lvlat..

ehh ja e dålig på att stava...

asså jag mena treasure trail lvl3... och ja det är omöjligt för en lvl 3 för du msåte antingen döda en mage of zamorak eller saradomin + att man måste få tag på en först

 

Sorry, jag tänkte fel ja jag kom på att du mena lvl.3 treasure trail men jag ändrade :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...