elin1101 Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Men de nadnra ser ju att det man skriver iten kommer upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Men de nadnra ser ju att det man skriver iten kommer upp... är det fel på ditt tangentbord ?, Eller har du IG i svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) Första gången jag såg det jag vart rädd min kompis sa till han inte skriva första bokstaven i mitt namn skulle slå sönder han :) Sen stog det mitt namn jag vart skit rädd :) Men kom på sen hur man gör efter det dära peter please slutar meningen med : sedan skriver man svaret här : arab <--- Men när du skriver det blir det bara så här : Fast du har skruvit arab efter så ser man inte En fråga : Vad är han Svaret : Arab Redigerat 18 Juni 2008 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Första gången jag såg det jag vart rädd min kompis sa till han inte skriva första bokstaven i mitt namn skulle slå sönder han :) Sen stog det mitt namn jag vart skit rädd :) Men kom på sen hur man gör efter det dära peter please slutar meningen med : sedan skriver man svaret här : arab <--- Men när du skriver det blir det bara så här : Fast du har skruvit arab efter så ser man inte En fråga : Vad är han Svaret : Arab Men... va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) Första gången jag såg det jag vart rädd min kompis sa till han inte skriva första bokstaven i mitt namn skulle slå sönder han :) Sen stog det mitt namn jag vart skit rädd :) Men kom på sen hur man gör efter det dära peter please slutar meningen med : sedan skriver man svaret här : arab <--- Men när du skriver det blir det bara så här : Fast du har skruvit arab efter så ser man inte En fråga : Vad är han Svaret : Arab Men... va? Han förklarade dåligt, Läs de första inläggen. Redigerat 18 Juni 2008 av 9400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 ok... coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Ska testa det på mina kompisar idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sommarbarn Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Min kompis sa den till mej, men hon hade gått på det av hennes syrra XD Hon trodde ju på det, men för mej funkade det inte, haha ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Om ni testar det på någon säg till dem att det är FAKE direkt efteråt annars är risken stor att de blir arga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) Man märker hur dumma folk egentligen är när man använder sådana saker. Jag och min kompis förklarade för vårt "offer" att de måste använda sig av något slags hemligt register med namn samt all möjlig fakta man kan tänka sig. ;D Redigerat 19 Juni 2008 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.