KuroKaktus Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Hej jag har letat lite efter gratis webb hotel så hitta jag nåt så man kunde ha www.tja.nu.se och det värka bra men jag fick inte in sidan så jag undrar vart kan man få gratis webbhotel som är lätta att få in sidan på? PS: om du vill lägga in din sida så är sidan för www.,,,.nu.se webb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Undrar jag med ibland och vad behöver jag för att kunna ladda upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Vem har anmält mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Någon som hann före mig? (Hint: Tråden ligger i Feedback forumet av oklar anledning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Oops. La vist i fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Tråd flyttad till Grafik & Programmering! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Jag kollade länken men det var för att göra subdomäner men jag såga att du har gjort en sida med http://jacobb.se.nu/ Hur fick du domänen? Kan du posta en länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 passagen funkar ju alltid... blir ju reklam på sidan, den försvinner dock om du skaffar en subdomän från webb.se, så snyggare adress och ingen reklam? YES! visserligen rätt lite plats, men funkar för inte allt för seriösa hemsidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 passagen funkar ju alltid... blir ju reklam på sidan, den försvinner dock om du skaffar en subdomän från webb.se, så snyggare adress och ingen reklam? YES! visserligen rätt lite plats, men funkar för inte allt för seriösa hemsidor. Vet du någon med hyffsad storlek som man kan hitta? Gärna om du har egen erfarenhet av ett WH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Jag tycker one.com har så pass billigt att det lätt är värt det, kostar knappt nånting. Har du telia så har du även där ca 20mb gratis, på en lustig adress, men iaf... Annars rekommenderar jag passagen, 20mb är rätt mkt, ofta har ju gratis webhotell inte stöd för php eller så ändå, och så j*vla mkt html sidor har man väl ändå inte, ska du hosta stora filer så kan du ju göra det på diino.se eller så också... annars vetefan, 125mb.com får man ju 125mb på, som du kanske förstod, finns en mängd sånna, bara googla lite, kvaliten är varierande, men ändå, du kommer oftast inte undan utan reklam ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Gäsp... www.free-webhosts.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r4k4 Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 (redigerat) här har du 4 st webbhost , 1, www.987mb.com 2, www.000webhost.com 2, www.110mb.com 4, www.byethost.com Rekomenderar. 1, www.987mb.com Redigerat 1 November 2008 av r4k4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.