MaryJane Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Hej, i dag fick ja tillbaka mitt acc som varit hackad. Så ja spela de lite, och testa på fist of guthix. Har spelat det nåra gånger nu. Är nån mer som brukar vara där? Men ja skulle vilja ha bra tips om hur man håller stenen längre. Så att man inte dör så snabbt. har lyckats hålla stenen till ca 2000 charge (stavning). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Om du är lite noob så kan du stå vid portalen tills motståndaren kommer sen går du in och springer ut till kanten på ett annat ställe. Sen när dom hittardig och ska ta dig så tar du typ teleport stenen så teleporteras du till mitten... Men akta dig för ancient.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 ehh jag brukar springa till portalen sen när motståndaren börjar attakera en (som brukar ta ett tag för det e många där) så springer jag in i ett av husen och sen hoppar tills jag kommer till det längst bort från honom sen in på mitten igen sen när han attackerar igen springer jag rakt upp sen runt och ner igen och healar sen nästa gång så springer jag rakt upp sen teleporterar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Vänta innan du springer in till mitten. vänta mellan 20-30 sekunder (man lär sig) och sen teleporterar du dig (Han ska helst inte sett dig). Sen ställer du dig i mitten där det är massa folk. Då har du tjänat väldigt mycket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
conne11 Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 värld 119 är gjord för fist of guthix men den är offline hela tiden är det fel på min dator eller är det så för alla datorer i så fall var håller man till nu? vilken värld? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 värld 119 är gjord för fist of guthix men den är offline hela tiden är det fel på min dator eller är det så för alla datorer i så fall var håller man till nu? vilken värld? dom andra man kör det på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 (redigerat) Borde vara tillräckligt med folk på de andra världarna nu... Annars kan du alltid köra utländskt... Edit: 119 är nu online igen. Redigerat 4 Juli 2008 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg