ThaNooB Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) Tack för rättningen :D Men varför har någon anmält mitt inlägg? :o :huh: Redigerat 19 Juni 2008 av ThaNooB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Tack för rättningen :D Men varför har någon anmält mitt inlägg? :o :huh:Det undrar jag med. Du har väl inte skrivit något som är mot regelrna??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Ho ho ho, ett spel som passar mig, självkart att jag ska köpa det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Vi på fuska som köper det kan spela det online tillsammans.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Flyttar till Dator forumet. F.ö. kommer även jag att köpa L4D, så det vore roligt om vi gjorde som TheDarkElf sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Mm, jag vet bla vem jag ska spela med, Raptomex, The DarkElf och kanske Nafrali... xD Ifall ni vill så ser jag fram emot det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 What about me? ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Förbeställer man det nu så kostar det 399kr på Webhallen. Undrar när det är best att köpa det... Förbeställa nu, förbeställa lite innan det släpps, köpa precis när det släpps eller köpa det en vecka efter att det har släppts. Förbeställer man nu så är man ju säker på att det inte blir dyrare än 399kr. Förbeställer precis innan det släpps eller köper det direkt efter att det har släppts så kan ju priset öka då många köper det och Webhallen vet att fler kommer köpa det även om priset höjs. Men ska man käna 100kr så ska man ju tyvärr köpa det någon månad efter att det har släppts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 ThaNoob, Elf, Nafrali och Garone, spelar gjärna mer er :P Jag tror att jag köper det 1 vecka efter att det har släppts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Just nu bryr jag mig inte särskilt mycket om det, men antagligen kommer jag köpa det när det kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag ska skita i priset tills den dan då iPhone 2 släpps. Om priset är bra på spelet så är det lagom att skicka efter och få det på födelsedan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.