Hoppa till innehåll

Left 4 Dead


ThaNooB

Rekommendera inlägg

  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Spelet ser ganska "avancerat" ut, vet nån vad för system krav det är?

Gissar att de inte kommer vara för höga, eftersom det kommer vara massor av zombies på samma gång. ( Gissar vilt på att ram minne kraven kommer vara runt 512MB och rekommenderat 1012.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyvärr har du fått fel information ifrån din källa. Det är inte Valve som har utvecklat Left 4 Dead, de släpper den bara genom Steam och har sålt en licens av Source motorn till Turtle Rock Studios. Det är Turtle Rock Studios som har utvecklat spelet.

 

För övrigt ligger denna i fel forum, även om det skulle vara utvecklat av Valve.

 

Verkar inte min smak.

 

Så snubben i andra videon ljuger? =) "Left 4 Dead is a new game from Valve"

 

 

 

 

Verkar ju sjukt najs, blir nog lätt ett inköp :D.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hoppas det är datorn asså. Är nåt skumt med vänteläge/viloläge på denna datan. Som jag berättade för Raptomex för ett tag sen, så har jag kass ping på cs. När jag satte på viloläge, satte på datan igen så va den skitbra. Sen satte jag på viloläge igen, satte på igen och då va pingen skit :S

 

Ska försöka övertala min pappa att jag ska få/köpa en AlienWare dator. Spelar ju inte så stor roll om den är billig, den är ju bra ändå :) Bra märke.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hoppas det är datorn asså. Är nåt skumt med vänteläge/viloläge på denna datan. Som jag berättade för Raptomex för ett tag sen, så har jag kass ping på cs. När jag satte på viloläge, satte på datan igen så va den skitbra. Sen satte jag på viloläge igen, satte på igen och då va pingen skit :S

 

Ska försöka övertala min pappa att jag ska få/köpa en AlienWare dator. Spelar ju inte så stor roll om den är billig, den är ju bra ändå :) Bra märke.

Jo men bara för att du har hög ping så behöver man inte lagga.

Jag har laggat förut när jag hade 3 i ping- Du får väll testa hur det går.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kp istället nya delar om det inte är en märkesdator som Dell eller Compaq. Det kanske inte passar om det är en märkesdator. Har du för lite RAM så är det bara att köpa det och det blir billigare än att köpa en helt ny dator.

 

Vad har du för dator förresten? Vart köpte dom den?

Kolla vad du har i RAM, Processor och grafikkort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...