j0hn Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Jag har tänkt att sommarjobba till sommaren och jag har hört att det kan vara bra om man "söker" tidigt. Så du undrar jag om någon har något tips, något jobb som kan vara kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Jobba på soptipp :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Ja, det luktar säkert jätte gott i sommarvärmen :P.. Nä någon kanske har lite seriösare inlägg? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 7.eleven? mcdonalds? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Äh jobba på Gb glass då får du en tusenlapp på en vecka det fick jag iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 ja plokade tomater och fick 800 i veckan...de e ganska mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Ja, det luktar säkert jätte gott i sommarvärmen :P.. Nä någon kanske har lite seriösare inlägg? ;) Nämen min kompis brorsa sommarjobbade där och fick 18 000kr + att han hittade saker som han kunde använda :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Aldrig haft det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag jobbade på plåtslageri och fick 400om dagen... så det kanske är något om du är ute efter pengar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Måste man vara 15 för att sommarjobba lr? Min mamma säger det iallafall :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag jobbade på plåtslageri och fick 400om dagen... så det kanske är något om du är ute efter pengar :) 400 hundra om dagen? Det är inte alls illa.. Va det hos nån du kände? Vad fick du göra där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Hej! Jag tycker att du ska sommarjobba på Mc Donalds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.