Median Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Hej alla, Just nu söker jag ett trevligt MMORPG med bra grafik och skön känsla och community, eftersom jag har tagit en paus från WoW spelande, och tänker inte börja förens WoTLK kommer ;) Ska gärna vara gratis också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Känner inte till några bra som är gratis, men rekommenderar LOTRO och AoC som p2p. Båda har väldigt bra grafik, känsla och community. AoC är väldigt systemkrävande, men om man klarar av det på högsta så är det lätt MMO't med bäst grafik. LOTRO har bra grafik utan att den kräver så mycket av systemet och är spelbart på lägsta inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Rubies of Eventide (www.cyberwar.com) Flash versionen av hemsidan har alldrig fungerat. Grafiken på spelet duger för gratis spelande. Jag har ett konto men kommer inte ihåg det. Men det är skoj när man fattar hur det fungerar... Det är som WoW fast annorlunda :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 RFO har nog det bästa community jag någonsin varit med om :) har hyfsad grafik,usel support(CM),många hackers(som blir bannade för det mesta, oftast när de har nåt 50 lol..)grym pvp,grind pve,extremt beroende framkallande(sitter och spelar det nu t.ex.) och är såklart f2p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Rubies of Eventide (www.cyberwar.com) Flash versionen av hemsidan har alldrig fungerat. Grafiken på spelet duger för gratis spelande. Jag har ett konto men kommer inte ihåg det. Men det är skoj när man fattar hur det fungerar... Det är som WoW fast annorlunda :D Hmm, grafiken såg väl lite taskig ut. Men hur är spelkänslan? Ledsnar man på spelet efter 2dagar, eller? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 (redigerat) noobs kanske...jag har själv inte spelat något annat på 6 månader. *xD oj..du quotade han andra men jaja..om någon undrar om RFO :P* Redigerat 22 Juni 2008 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 22 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 RFO funkade inte till Linux, kan inte komma in i spelet :( Aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 noobs kanske...jag har själv inte spelat något annat på 6 månader. *xD oj..du quotade han andra men jaja..om någon undrar om RFO :P* Totalt har du 997 timmar i skrivande stund. Gillar inte RFO så mycket. RFO funkade inte till Linux, kan inte komma in i spelet :( Aja. Testa Guildwars? Spelet kostar bara ingen månadskostnad elelrså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Rohan kanske? eller Requiem? båda f2p. Rohan är väl inget speciellt precis men Requiem är ett horror mmo ;) rättså kul båda 2. Requeim ska snart gå live(eller är redan, iaf så va det OB innan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Testa Guildwars? Spelet kostar bara ingen månadskostnad elelrså. Avråder dig att testa Guildwars. Hela spelet är uppdelat i instanser och du kan inte möta folk utanför städer. PvP:n är också dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Testa Guildwars? Spelet kostar bara ingen månadskostnad elelrså. Avråder dig att testa Guildwars. Hela spelet är uppdelat i instanser och du kan inte möta folk utanför städer. PvP:n är också dålig. Det är en stor nackdel iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 22 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Inte Guild Wars, eftersom man inte kan möta folk utanför städer som inte är i ens grupp, och om PvP'en är dålig så vill jag ännu mindre skaffa det, eftersom jag gillar mest att köra PvP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.