Hoppa till innehåll

Söker Gratis Mmorpg Med Skön Community.


Median

Rekommendera inlägg

Känner inte till några bra som är gratis, men rekommenderar LOTRO och AoC som p2p. Båda har väldigt bra grafik, känsla och community. AoC är väldigt systemkrävande, men om man klarar av det på högsta så är det lätt MMO't med bäst grafik. LOTRO har bra grafik utan att den kräver så mycket av systemet och är spelbart på lägsta inställningarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rubies of Eventide (www.cyberwar.com)

Flash versionen av hemsidan har alldrig fungerat.

Grafiken på spelet duger för gratis spelande. Jag har ett konto men kommer inte ihåg det. Men det är skoj när man fattar hur det fungerar... Det är som WoW fast annorlunda :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

RFO har nog det bästa community jag någonsin varit med om :) har hyfsad grafik,usel support(CM),många hackers(som blir bannade för det mesta, oftast när de har nåt 50 lol..)grym pvp,grind pve,extremt beroende framkallande(sitter och spelar det nu t.ex.) och är såklart f2p.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rubies of Eventide (www.cyberwar.com)

Flash versionen av hemsidan har alldrig fungerat.

Grafiken på spelet duger för gratis spelande. Jag har ett konto men kommer inte ihåg det. Men det är skoj när man fattar hur det fungerar... Det är som WoW fast annorlunda :D

Hmm, grafiken såg väl lite taskig ut. Men hur är spelkänslan? Ledsnar man på spelet efter 2dagar, eller? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

noobs kanske...jag har själv inte spelat något annat på 6 månader.

 

*xD oj..du quotade han andra men jaja..om någon undrar om RFO :P*

 

Totalt har du 997 timmar i skrivande stund. Gillar inte RFO så mycket.

 

RFO funkade inte till Linux, kan inte komma in i spelet :(

 

Aja.

Testa Guildwars? Spelet kostar bara ingen månadskostnad elelrså.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testa Guildwars? Spelet kostar bara ingen månadskostnad elelrså.

 

Avråder dig att testa Guildwars. Hela spelet är uppdelat i instanser och du kan inte möta folk utanför städer. PvP:n är också dålig.

 

Det är en stor nackdel iofs

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...