purjo Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Hej. Nån som har tips på bra låtar man kan lyssna på när man bara vill få världen att verka ännu sämre än den är. Ingen skit nu! Utan bara lugna och deppiga låtar. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Funderar du på självmord, eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Enya och Björk. 2 artister som gör lugna låtar, eventuellt också Eva Dahlgren (Stavning?)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Brukar lyssna på det här bandet när jag 'vill' känna mig deppig: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Kan skicka denna via msn. Sober -- Karu Kari Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Funderar du på självmord, eller vad? Bara för att jag vill kunna slappna av lite och lyssna på lite lugna och deppiga låter så vill jag ta livet av mig? Tack för svaren, nån som har fler förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Eh... Jag tycker klassisk musik är j*vligt sorlig. Tänker på Mozart och de som pajade sina liv med klassisk musik. ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Enya där har du det. :ng: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Några flera låtar från Enya än Only Time ? Har bara till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Blues. Muddy Waters kan vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Som jag alltid kör med i trådar som denna. Secondhand Serenade :wub: albumet Awake <3 Fast du lyssnar ju redan på honom så x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Hej. Nån som har tips på bra låtar man kan lyssna på när man bara vill få världen att verka ännu sämre än den är. Ingen skit nu! Utan bara lugna och deppiga låtar. Tack! emo? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.