purjo Skrivet 23 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Hej. Nån som har tips på bra låtar man kan lyssna på när man bara vill få världen att verka ännu sämre än den är. Ingen skit nu! Utan bara lugna och deppiga låtar. Tack! emo? :o Så jag är emo för att jag för tillfället är nere pga olika händelser i mitt liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Hej. Nån som har tips på bra låtar man kan lyssna på när man bara vill få världen att verka ännu sämre än den är. Ingen skit nu! Utan bara lugna och deppiga låtar. Tack! emo? :o Emo låtar är inte deppiga alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Away from the sun - 3 doors down Den är väl lite små deppig. Annars tipsar jag om Joshua Radin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Hej. Nån som har tips på bra låtar man kan lyssna på när man bara vill få världen att verka ännu sämre än den är. Ingen skit nu! Utan bara lugna och deppiga låtar. Tack! emo? :o Så jag är emo för att jag för tillfället är nere pga olika händelser i mitt liv? vet inte om den är sorglig och så va men vacker och lugn, Moonchild med King Crimson. sen när det blir bättre så va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Funderar du på självmord, eller vad? Bara för att jag vill kunna slappna av lite och lyssna på lite lugna och deppiga låter så vill jag ta livet av mig? Nej, men när du skrev "... när man vill att världen ska verka sämre än den är." så lät det lite som att du hade självmordstankar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Men för f*n, det är MM ni snackar om. Inget /suicide här inte :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Ohio Is For Lovers med Hawthorne Heights <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Men för f*n, det är MM ni snackar om. Inget /suicide här inte :)Ähum.. Sofijah gör också bra låtar. Kan låta rippade men så är inte fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 25 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Men för f*n, det är MM ni snackar om. Inget /suicide här inte :) !! :) Men för f*n, det är MM ni snackar om. Inget /suicide här inte :)Ähum.. Sofijah gör också bra låtar. Kan låta rippade men så är inte fallet. Ehm? I varenda låt av henne jag har hört så är melodin helt rippad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 (redigerat) Brukar lyssna på Deathmetal.. När jag lyssnar på Deicide så börjar man tycka att Världen suger och att Världen kan dra åt h*lvete. Men sen är man normal när man har lyssnat klart :P Sen går några lugna låtar bra de ochså men då blir man bara deppig! Redigerat 25 Juni 2008 av Logfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Men för f*n, det är MM ni snackar om. Inget /suicide här inte :) Ähum.. Sofijah gör också bra låtar. Kan låta rippade men så är inte fallet. Ehm? I varenda låt av henne jag har hört så är melodin helt rippad! Hmmmpff. Fast de är bra ? Iaf låter det bra i mina öron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Brukar lyssna på Deathmetal.. När jag lyssnar på Deicide så börjar man tycka att Världen suger och att Världen kan dra åt h*lvete. Men sen är man normal när man har lyssnat klart :P Sen går några lugna låtar bra de ochså men då blir man bara deppig! Om det är sådana tankar du får när du lyssnar på dödsmetal så borde du nog sluta upp med det. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.