knadi Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 på min xbox 360 blinkar 2 lampor rött... vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 på min xbox 360 blinkar 2 lampor rött... vad ska jag göra? Kolla så att alla sladdar sitter i ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 mitt 360 fick red ring of death idag :( Hoppas du har garantin kvar, Annars så har du ett rent H*lve*e framför dig. vet du om det är gratis att skicka sitt 360 på lagning genom att ringa kundsuporten i slutet av 360 handboken? Det är väl bara gratis om du har garantin kvar ? Jag har för mig att microsoft har sagt att dom lagar den gratis om dom inte ser ytliga skador på den eftersom det oftast är ett system fel eller liknande. Och ni som anänder handduks metoden sluta med det. RRoD kan orsakas av överhettning och då gör ni det bara värre. Plus att microsoft ser direkt om ni gjort så och ni får pröjsa reperationen själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 (redigerat) handduks metoden använder man ju inte, Man tar ut sin ilska på något annat föremål än sin 360 ;) Redigerat 23 Juni 2008 av 9400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Kolla så att alla sladdar sitter i innan du ringer nån support. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Jag fick RROD 2 gånger för inte så länge sedan men det visade sig att det blev strömavbrott för att det åskade. Så det var bara att starta om den för mig så funkade den igen! Men det ser inte ut så enkelt för dig. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 24 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Jag har skickat in den till supporten nu. Så jag kommer inte kunna spela på 3 veckor :( Tack för alla svar iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Om du har garantin kvar så é det gratis. Nummer: 020 79 11 33 Öppetider: Måndag–fredag: 09:00-22:00 Lördag: 09:00-20:00 Söndag: 09:00-17:00 mitt gick sönder innan sommarlovet, får mitt nu nån gng i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 hur lång tid brukar det ungefär ta att reparera den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Meh, jag fick också RRoD idag. :/ Om jag inte har garantin kvar måste jag betala för lagning då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Meh, jag fick också RRoD idag. :/ Om jag inte har garantin kvar måste jag betala för lagning då? Jag tror det, Men om man tänker efter du tog ju inte sönder den så de borde laga den gratis, Ring kundsupport Nr, 020 79 11 33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.