Firecracker Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Hejsan, för en tid sedan hörde jag talas om ett strategispel där man som i alla andra strategispel har komandot om en armé. Men det speciella med detta spel var att man om man ville kunde hoppa in som en hjälte och hjälpa sina trupper. Så man kunde båda slåss som enskilld soldat och ta komandot över flera trupper. Någon som känner till ett sådant spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 COmpany Of Heroes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 COmpany Of Heroes? öh, nä? Du kan ju inte direkt spela som en hjälte där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Det var The Greatest som nämnde. Rise & Fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 mm, det var säkert det spelet jag tänkte på. Tack så mycket. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Annars kan det ju vara 'Kingdom under fire: Crusade'. Fast det är medeltida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 mm, det var säkert det spelet jag tänkte på. Tack så mycket. :) Det är skit roligt, ägde ut en kompis på en bana genom att gå med min hjälte och 3 skepp med bågskyttar mot hans bas, samtidigt som han anföll min mur med gladiatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Det var The Greatest som nämnde. Rise & Fall:)jo det är riktigt kul men det funkar inte på vista D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Det var The Greatest som nämnde. Rise & Fall:)jo det är riktigt kul men det funkar inte på vista D: mhm, det var synd. För man har ju vista såklart ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 COmpany Of Heroes?Ursäkta, vad i helskotta snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Det var The Greatest som nämnde. Rise & Fall:)jo det är riktigt kul men det funkar inte på vista D: Tyvärr har min externa hårddisk lagt av, så jag får installera om det. Tur att man inte har vista, finns nog patcher för det endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Okej, jo. Finns säkert... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.