ELF Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Här kan man diskutera serien Terminator Sarah Connor Chronicles. Jag tänkte börja med att fråga vad låten i slutet hette av dagens avsnitt (9) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 har ingen aning tycker iallafall att serien är mycket bra! och tycker att det var smart att starta en tråd om detta.. undrar själv när börjar fortsättningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 serien är rörig o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Tycker jag också att den är men det är bara att försöka hänga med så gott man kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Jag tycker inte att den är rörig. Jag tycker bara den är bra. Kan inte slita mig från den när jag tittar. Om någon mer läser här. Läs gjärna mitt första inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Jag har inte sett en sekund av serien. Skulle kunna vara både leet eller skit. Jag vet alla fall att namnet är åt h*lvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Tycker serien är skitbra :) Inte alls rörig :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Jag ska se den snart. (Fråga inte hur xD) Men jag tycker första säsongen av Prison Break (de senare har inte varit lika "oslitliga" som den första) Men vi får se om detta är nåt :D Tror och hoppas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 jag tittar på det och tycker det är mkt bra :) fattar inte hur vissa kan tycka den är rörig D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 jag tittar på det och tycker det är mkt bra :) fattar inte hur vissa kan tycka den är rörig D:Neh, det är oförstårligt (om det heter så :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Den serien e asbra men jag har bara sett två st avsnitt :P Avsnitt 8&9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Väldigt bra, men absolut inte rörig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.