Hoppa till innehåll

Ska Jag Köpa Ps3 Eller Xbox 360


Hoglund7
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 120
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Några bra exklusiva till PS3 är:

 

Ratchet and Clank

 

Metal Gear Solid 4

 

Resistance

 

Motorstorm

 

Det finns ju fler.

Rabbla upp 'fler' också.

 

Har aldrig fattat vad som är så bra med "Ratchet and Clank".. Har aldrig tyckt det varit bra.

Men jag vill också höra fler.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur kan spelen vara skit till Playstation 3 och inte till Xbox 360 när spelutbudet i princip är detsamma? Skillnaden är ju några få exlusiva spel bara.

jodu: Halo, halo, halo, halo, halo, geras of war, samt att spelen går att spela för den har en bra kontroll.

 

Alla fanboys kan hålla käften (underwar och OneDream t.ex). Blir så in i h*lvete drygt med alla idiotiska argument som inte leder nånstans.
Shut up faggot! det jag drar upp har ju inget med fanboys att göra utan som det e!

Att ps3 är en bätre KONSOLL (blu-ray,full hd mm) men xbox 360 har 10 gånger bätre spel och 5 gånger bätre kontoll, det e ju inget jag säger för att jag e en fanboy (vilket jag inte är!) utan så är det!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

Jag är förövrigt inte en fanboy heller. Jag gillar 360, nintendo (inte wii). Men gillar playstation bäst.

 

Och det finns säkert en rätt så bra kopia på 360-kontrollen. jag har en "svintung" kontroll. en svinful också, Som ser nästan ut som 360s underdel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är förövrigt inte en fanboy heller. Jag gillar 360, nintendo (inte wii). Men gillar playstation bäst.

 

Och det finns säkert en rätt så bra kopia på 360-kontrollen. jag har en "svintung" kontroll. en svinful också, Som ser nästan ut som 360s underdel.

*Host* Både du och Underwar är fanboys. Försök inte slingra dig med att du helt plötsligt gillar de andra konsollerna efter att ha försökt dissa dem i månader. D:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Några bra exklusiva till PS3 är:

 

Ratchet and Clank

 

Metal Gear Solid 4

 

Resistance

 

Motorstorm

 

Det finns ju fler.

Rabbla upp 'fler' också.

 

Jag kommer inte på några, när jag sa Resistance menade jag hela serien. Snart kommer ju Resistance 2. Men det är sant att 360 har fler exklusiva spel, även om PS3 börjar få många nu också.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Några bra exklusiva till PS3 är:

 

Ratchet and Clank

 

Metal Gear Solid 4

 

Resistance

 

Motorstorm

 

Det finns ju fler.

 

Rabbla upp 'fler' också.

 

Jag kommer inte på några, när jag sa Resistance menade jag hela serien. Snart kommer ju Resistance 2. Men det är sant att 360 har fler exklusiva spel, även om PS3 börjar få många nu också.

 

Nja, 360 har inte direkt mer exklusiva spel. Men de har mer RPG.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...