ArgSnickare Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 om jag inte hade haft 360 och ps3 hade jag nog sagt ps3, men nu har jag båda så jag säger 360 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 DET SÄLJER BÄTTRE, han menar antagligen inte att det sålt mer. Förövrigt så har Wii sålt ca 30 miljoner konsoller, xbox 18 och ps3 12 miljoner. så vinnaren är wii, Men det är nog bara för att det är "andrahandsvalet". Ex om man har en pse/xbox så köper man kanske en wii också. + att det finns folk som bara köper wii. Om Wii är andrahandsvalet borde det ju färre köpa det, sigh. du förstår inte vad jag menar de har ps3/xbox 360 + wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Tror att många köper 360 bara för det är billigt? Det är som om du skulle köpa en billigare dator, den är självklart dåligare. Köp ett PS3, det är verkligen värt dom där extra pengarna! Och PS3 har billigare spel jämfört med 360 (vad jag har sett och jämfört iallafal) + att Live kostar på 360.. Så om du har PS3 tillräckligt länge, så tror jag att du tjänar på det.. Eftersom Live inte kostar något i PS3'n! Så, lyssna på detta & köp verkligen ett PS3 om du ska ha något av dom! Det är verkligen värt det! En dator som kostar mer behöver inte vara bättre än en som kosta mindre? Om du vill ha en bra spel konsoll och pengar över så borde du köpa 360, om du vill ha en bra spel konsoll men inte lika mycket pengar kvar så kan du ju köpa PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 ps3 kommer vinna när 360 börjar bli gammal. Så är det. Och jag som hade bestämt mig för att sluta skriva i dessa trådar -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 ps3 kommer vinna när 360 börjar bli gammal. Så är det. Och jag som hade bestämt mig för att sluta skriva i dessa trådar -.- När X360 börjar bli gammal är ju inte PS3 så långt efter heller, så vad får dig att tro det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Upload Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Jag tycker du skall köpa ps3, har själv ett. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 DET SÄLJER BÄTTRE, han menar antagligen inte att det sålt mer. Förövrigt så har Wii sålt ca 30 miljoner konsoller, xbox 18 och ps3 12 miljoner. så vinnaren är wii, Men det är nog bara för att det är "andrahandsvalet". Ex om man har en pse/xbox så köper man kanske en wii också. + att det finns folk som bara köper wii. Om Wii är andrahandsvalet borde det ju färre köpa det, sigh. du förstår inte vad jag menar de har ps3/xbox 360 + wii Jo, jag förstår, men det är fortfarande inte andrahandsvalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 (redigerat) DET SÄLJER BÄTTRE, han menar antagligen inte att det sålt mer. Förövrigt så har Wii sålt ca 30 miljoner konsoller, xbox 18 och ps3 12 miljoner. så vinnaren är wii, Men det är nog bara för att det är "andrahandsvalet". Ex om man har en pse/xbox så köper man kanske en wii också. + att det finns folk som bara köper wii. Om Wii är andrahandsvalet borde det ju färre köpa det, sigh. du förstår inte vad jag menar de har ps3/xbox 360 + wii Jo, jag förstår, men det är fortfarande inte andrahandsvalet. Min farsa köpte mig ett Wii och bidrog till Nintendo's djävulska projekt :( får väl se det från den ljusa sidan :) OnT: fråga inte vilken du ska köpa här i forumet, googla runt lite om recensioner och fakta, så ser du vilken som passar dig bäst ;) Redigerat 27 Juli 2008 av 940220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 ps3 kommer vinna när 360 börjar bli gammal. Så är det. Och jag som hade bestämt mig för att sluta skriva i dessa trådar -.- När X360 börjar bli gammal är ju inte PS3 så långt efter heller, så vad får dig att tro det? Exakt. Dessutom kommer det väll nya konsoller efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 PC ftw. Nah jag håller på xbox, jag har det själv, mina syrror har ps3 lol. har 2 syrror så... =p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 ps3 kommer klara sig längre eftersom den är lite nyare, och är bättre med sitt blu-ray och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 ps3 kommer klara sig längre eftersom den är lite nyare, och är bättre med sitt blu-ray och sådant. Så bara för att man är nyare så klarar man sig längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.